نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

رونمایی از تاریخ انتشار Resident Evil: Umbrella Corps با تریلر جدید بازی

کمپانی کپ‌کام قصد دارد تا در سال ۲۰۱۶ یک نسخه فرعی از سری بازی‌های رزیدنت اویل را با نام Umbrella Corps عرضه کند و حال با نمایش تریلر جدیدی از بازی تاریخ انتشار حدودی آن را مشخص کرده است. با زومجی، جزییات خبر و تماشا تریلر همراه باشید.

کپ‌کام پس از عرضه Resident Evil 6 هنوز خبری در مورد نسخه جدید از سری اصلی بازی منتشر نکرده و بیش‌تر بر روی بازسازی نسخه‌های پشین این سری فوق‌محبوب و همچنین عرضه نسخه‌های فرعی از آن مثل Revelations 2 کرده است. این کمپانی حال قصد دارد تا یک بازی شوتر هم با استفاده از نام رزیدنت اویل عرضه کند که Umbrella Corps نام داشته و تمرکز اصلی آن بر روی مبارزات چند‌نفره آنلاین خواهد بود که ۶ نفر به طور همزمان می‌توانند در نقشه‌های بازی با یکدیگر مبارزه کنند.

حال کپ‌کام تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده که اطلاعات بیش‌تری از آن در اختیار‌مان می‌گذارد. یکی از بهترین خبر‌ها برای طرفداران سری این است که در این بازی نقشه‌هایی از نسخه‌های ۴ و ۵ بازی وجود خواهند داشت که منطقه دهکده در Resident Evil 4 و پایگاه سازمان ترایسِل در Resident Evil 5 هستند. به‌علاوه در این اثر شاهد یک بخش تک‌نفره با نام The Experiment خواهیم بود که در آن گیمر در نقش یک سرباز تنها وارد یکی از نقشه‌ها می‌شود و باید سعی کند در میان دسته‌های عظیم زامبی‌ها و هیولا‌ها زنده بماند. این قسمت در مجموع ۲۰ مرحله خواهد داشت و بر روی شخصیت بازی دستگاهی نصب شده است که زامبی‌ها را به سمت وی جذب می‌کند.

به‌علاوه تریلر جدید بازی از تاریخ حدودی انتشار آن هم رونمایی کرده که بر اساس آن در ماه می ۲۰۱۶ (اردیبهشت و خرداد ۹۵) می‌توان این بازی را در پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی تجربه کرد.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا این اثر می‌تواند طرفداران سری Resident Evil را راضی کند؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده