نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

ویژگی جابجایی پین ها در بروزرسانی جدید ایکس باکس وان

لری «میجر نلسون» هیرب، امروز با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خود، ویدیویی از ویژگی جابجایی پین‌ها منتشر کرد که در بروزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان وجود خواهد داشت. با زومجی و تماشای ویدیو این ویژگی جدید همراه باشید.

چندی پیش بود که مایکروسافت لیست کامل ویژگی‌های بروزرسانی جدید ایکس‌باکس وان را در دسترس عموم قرار داد و مدتی بعد نیز نسخه پیش‌نمایش این بروزرسانی را برای اعضای سرویس ‌پیش‌نمایش ایکس‌باکس وان عرضه کرد. یکی از ویژگی‌های این بروزرسانی، توانایی جابجا کردن پین‌ها است. امروز لری «میجر نلسون» هریب، با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خود، ویدیویی از این ویژگی نشان داد:

وی در متن این توییت نوشت:

یک پیش‌نمایش ویدیویی از قابلیت جابجا کردن پین‌ها در بروزرسانی آینده ایکس‌باکس وان.

این بروزرسانی جدید، در حدود دو هفته آینده برای تمام کاربران ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

از دیگر ویژگی‌های این بروزرسانی می‌توان به قابلیت دیدن کاربران درون یک پارتی پیش از پیوستن به آن اشاره کرد. همچنین این بروزرسانی یک منوی جدول Gamerscore به بخش اچیومنت‌های پروفایل اضافه می‌کند.

در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵، مایکروسافت بروزرسانی تجربه ایکس‌باکس وان (The Xbox One Experience) را برای کنسول نسل هشتمی خود منتشر کرد که از آن به عنوان بزرگترین بروزرسانی کنسول‌های بازی یاد کرد. تا پیش از انتشار این بروزرسانی بزرگ، مایکروسافت به صورت ماهیانه آپدیت‌هایی برای کنسول خود منتشر می‌کرد اما حدود دو ماه است که به دلیل پایدار ماندن کنسول در فصل تعطیلات، هیچ بروزرسانی برای ایکس‌باکس وان منتشر نشده بود تا اینکه چندی پیش، یک آپدیت کوچک با هدف رفع برخی باگ‌ها برای این کنسول منتشر شد. پیشتر نیز ویدیویی منتشر شد که قابلیت‌های جدید ویژگی پارتی این کنسول را نشان می‌داد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده