نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

سازندگان پیشین بازی Burnout اثر جدید Dangerous Golf را معرفی کرد

استودیو تری فیلدز اینترتینمت که آن را اعضای سابق استودیو کرایتریون گیمز تشکیل داده‌اند، بالاخره بازی جدید خود را معرفی کرد که یک اثر کاملا متفاوت و منحصر‌به‌فرد با نام Dangerous Golf است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

تری فیلدز اینترتینمنت یک استودیو مستقل و تازه تاسیس است که توسط فیونا اسپِری، الکس وارد و پاول راس تاسیس شده است که این افراد قبلا در استودیو کراتریون گیمز فعالیت داشتند و بازی‌های خاطره‌انگیزی مثل سری Burnout، Black و Need for Speed: Hot Pursuit را ساخته‌اند. این استودیو چندی پیش اعلام کرد به‌زودی از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد که ترکیبی از Burnout و Black خواهد بود و حال این بازی با نام Dangerous Golf معرفی شده است.

همان‌طور که شاید از نام بازی هم حدث زده باشید، Dangerous Golf مربوط به ورزش گلف است. با این تفاوت که به جای بازی در زمین چمن، باید در داخل محیط‌هایی مثل آشپزخانه تا جایی که می‌توانید با یک توپ گلف خرابی به بار بیاورید. بازی از این حیث شبیه به حالت Crash Mode سری Burnout است که باید تا جایی که می‌توانستید با ماشین خودتان به دیگر رانندگان ضربه زده و آن‌ها را از دور خارج می‌کردید. همچنین نحوه شلیک توپ گلف و خرابی‌هایی که در محیط ایجاد می‌شوند هم یاد‌آور بازی شوتر اول‌شخص Black است.

همچنین یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی امکان بازی چند‌نفره با دوستان به حالت محلی یا آنلاین است که همزمان ۸ نفر می‌توانند آن را باهم تجربه کنند. در این حالت گیم‌پلی بازی به شکل نوبتی خواهد بود و هرکس که خرابی بیش‌تری به بار بیاورد در پایان برنده اعلام می‌شود. به‌علاوه موتور استفاده شده در ساخت این اثر «آنریل انجین ۴» است و تیم سازنده با استفاده از فناوری‌هایی مثل Nvidia PhysX، Apex Destruction و Flex سعی در شبیه‌سازی هر‌چه بیش‌تر فیزیک بازی و توپ داشتند تا تخریب‌ها کاملا واقعی باشند.

الکس وارد، مدیر‌عامل استودیو تری فیلدز اینترتینمت، اعلام کرده که در این بازی حتی فیزیک مایعات هم به واقعی‌ترین شکل ممکن شبیه‌سازی شده و این استودیو قصد دارد تا همان‌طور که Burnout یک اثر کاملا جدی و متفاوت در سبک ریسینگ بود، Dangerous Golf هم یک اثر جدی در سبک ورزش گلف باشد.

بازی جدید اعضای پیشین کرایتریون گیمز در ماه مِی ۲۰۱۶ (۱۲ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد ۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده