// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

انتشار بروزرسانی 1.13 بازی Batman: Arkham Knight برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان

استودیو راک‌استدی بروزرسانی 1.13 بازی Batman: Arkham Knight را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کرد. این بروزرسانی برخی مشکلات بازی را رفع می‌کند. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

دارندگان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اکنون می‌توانند تازه‌ترین بروزرسانی بازی Batman: Arkham Knight را دانلود و نصب کنند. این بروزرسانی شامل برخی تغییرات در کنار رفع  مشکلات بازی می‌شود.

از دست دادن یا اهدای ستاره‌ها در پی ارور چالش‌های AR، بهبود در اولویت هدف قرار دادن در جریان مبارزات، باران شدیدتر در برخی قسمت‌های بازی و رفع و بهبود برخی مشکلات از جمله تغییرات این بروزرسانی هستند.

البته این تمام تغییرات نیست. تازه‌ترین بروزرسانی همچنین برخی محتوای قابل دانلود رایگان را نیز مانند ظاهر کُمیک  Batman Incorporated (لباس اصلی بتمن) شامل می‌شود. این محتوا به صورت رایگان در دسترس تمامی دارندگان بازی قرار می‌گیرد. این بروزرسانی همچنین شرایط لازم برای پشتیبانی از پَک Crime Fighter Challenge، بسته‌الحاقی تازه بازی Batman: Arkham Knight را فراهم می‌کند. این بسته‌الحاقی شامل چند نقشه چالشی جدید خواهد بود که در گذشته در بازی‌های قدیمی‌تر Arkham دیده بودیم. احتمالا اگر از جمله طرفداران بزرگ این مجموعه هستید، دریافت بسته‌الحاقی جدید برای شما ارزشمند خواهد بود.

Batman: Arkham Knight آخرین بازی مجموعه است که توسط راک‌استدی توسعه و عرضه شده است. هنوز توسعه‌دهندگان اشاره‌ای به بازی بعدی خود نکرده‌اند، هرچند بسیاری امیدوار هستند که با توجه به اعلام تولید فیلم  Justice League نسخه‌ای از  این فیلم را در قالب بازی مشاهده کنند.

منبع: Attack on the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده