// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

منتظر بسته‌الحاقی برای مجموعه Rare Replay نباشید

متفاوت با اخباری که در گذشته منتشر شده بود ظاهرا تیم توسعه‌دهنده Rare Replay هیچگونه برنامه‌ای برای انتشار محتوای قابل دانلود برای این مجموعه‌ی غنی را ندارند. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

زمانی که جیمز توماس، از مهندسان استودیوی بازیسازی Rare در جریان رویداد زنده استریم  توئیچ، از فضای بیشتر کالکشن برای افزودن بازی‌های بیشتر به مجموعه ۳۰ عددی Rare Replay سخن می‌گفت، بسیاری فکر می‌کردند که این استودیو اکنون برروی الحاق بازی‌های جدیدی کار می‌کند.

اما اکنون پائول کالینز،‌ طراح ارشد Rare در پادکست Rare Replay اعلام کرده است که تیم توسعه‌دهنده این شرکت به طور کامل برروی Sea of Thieves، بازی بعدی Rare منتقل شده است. در نتیجه این شرکت اکنون برروی محتوای جدید برای این کالکشن کار نمی‌کند.

کالینز گفت:

ما در حال حاضر به دنبال محتوای قابل دانلود جدیدی نیستیم. برای ما، این در رابطه با گرفتن آگاهی بیشتر در رابطه با Rare Replay در خارج از اینجا است. یکی از چیزهایی جالبی که ما در میان تمام کارها انجام دادیم، این است که زمانی که بازیکنان، مجموعه Rare Replay را در دستان خود می‌گیرند و تمام کالکشن را نگاه می‌کنند؛ آن ها هیچ گونه درکی در رابطه با نصف بازی‌های آن ندارند. [اما] آنها با دیدن لوگوی بازی Atic-Atac می‌گویند که انجام این بازی را [در گذشته] بیاد می‌آورند. داشتن فرصتی برای دریافت [این نکات] بسیار جذاب بود.

طراح ارشد شرکت Rare در ادامه افزود:

اگر افرادی خارج از اینجا باشند که اکنون ارتباط خود را با بازی از دست داده‌اند، برای ما جالب توجه خواهد بود. این یک مجموعه شگفت‌انگیز و دلیلی برای انتخاب ایکس‌باکس وان و دوباره شعله‌ور کردن عشق خود به بازی‌ها است.

منبع: MCV UK


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده