نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

انتشار اولین تصاویر و باکس‌آرت رسمی بازی جدید لاک‌پشت‌های نینجا

روز گذشته، اکتیویژن، از جدیدترین نسخه بازی لاک‎پشت‎های نینجا با نام «Mutants in Manhattan» رونمایی کرد که توسط پلتینیوم گیمز ساخته می‌شود. حال تصاویری از این اثر منتشر شده است که بُعد دیگری از شخصیت لاک‎پشت‎های بازیگوش را نشان می‎دهند. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش تصویری از یک اثر معرفی نشده ‎با محوریت شخصیت‌های معروف سری لاک‌پشت‌های نینجا منتشر شد و سرانجام روز گذشته، کمپانی اکتیویژن جدیدترین نسخه از این سری را تحت عنوان «Mutants in Manhattan» معرفی کرد که برای آن یک داستان جدید به دست تام والتز نوشته شده است و کارگردان آن نیز ایرو شیراهاما خواهد بود که پیش‎تر وظیفه کارگردانی آثار The Legend of Korra و Mega Man X8 را بر عهده داشته است. علاوه بر این‎ها، کمپانی یاد شده تصاویری از باکس آرت، به علاوه‌ی تعدادی عکس با نامِ بسته‌ مطبوعاتی از بازی منتشر کرده است که در ادامه می‏‎توانید آن‌ها را تماشا کنید:

TMNT_MiM_FOB_X1_Zoomg

 

شما همچنین می‎توانید تریلر رسمی معرفی بازی لاک پشت‎های نینجا پلتینیوم گیمز را در زومجی مشاهده کنید. با این حال، به‎نظر می‎‎رسد که جدیدترین نسخه از لاک‎پشت‎های نینجا، خواهان تغییر ذهنیت بد از این سری است و می‎خواهد با استفاده از عناصر جسورانه، این اثر را به حد تعالی برساند.

این بازی در تابستان سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.
شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers