نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تاریخ انتشار بازی One Piece: Burning Blood توسط بندای نامکو مشخص شد

امروز، تاریخ انتشار اثر سبک مبارزه‌ای One Piece: Burning Blood توسط بندای نامکو، کمپانی ناشر بازی، اعلام شد و بدین ترتیب باید منتظر عرضه بازی در خردادماه سال جاری در بازارهای اروپا باشیم. با زومجی برای مطالعه جزئیات خبر همراه شوید.

با استناد به اطلاعات منتشر شده از سوی بندای نامکو، جدیدترین قسمت از سری بازی‌های محبوب One Piece که با نام Burning Blood شناخته می‌شود، در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۶ (۱۴ خرداد ۹۵) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا و ایکس‌باکس وان در بازارهای بزرگ اروپا منتشر خواهد شد. اگرچه تاریخ دقیق انتشار این اثر در آمریکای شمالی هنوز اعلام نشده است، اما بر اساس گفته‌های پیشین بندای نامکو، بازی در بازه زمانی مشابهی با تاریخ در نظر گرفته شده برای اروپا، در ایالات متحده آمریکا و کانادا نیز عرضه خواهد شد. همچنین به نقل از وب‌سایت سیلیکون‌‌اِرا، نسخه رایانه‌های شخصی ویندوزی جدیدترین ساخته استودیوی اسپایک چون‌سافت، تنها در بازارهای آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت. نکته جالت توجه این است که Burning Blood اولین قسمت از سری است که بر روی کنسولی از شرکت مایکروسافت نیز منتشر می‌شود.

کمپانی ناشربرای کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، یک قاب فلزی زیبا و کدهایی برای دریافت شخصیت‌های لوفی، کنگ‌فو لوکی و لوفی گیر ۴ را به عنوان هدیه‌ در نظر گرفته است. شخصیت‌های نام‌برده، همگی از کاراکترهای انیمه محبوب و طولانی One Piece محسوب می‌شوند.

opbb_preorder_uk_thumb One Piece: Burning Blood که در جریان کنفرانس خبر سونی در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ معرفی شد، پیش از سایر کشورها، ابتدا در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۱۶ (۲ اردیبهشت ۹۵) روانه بازارهای ژاپن خواهد شد. 

مجموعه‌ One Piece، ابتدا در سال‌های ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ میلادی در قالب داستان‌های کارتونی و مصور مانگا در ژاپن عرضه می‌شد. پس از کسب موفقیت‌های فراوان و محبوبیت همه‌گیر در میان عموم، با فاصله زمانی کوتاه، پخش انیمه آن با کارگردانی اودا از شبکه‌ فوجی آغاز شد و اکنون پس از گذشت این همه سال، از علاقه طرفداران به این مجموعه زیبا اندکی کاسته نشده است و ضمن به یدک کشیدن لقب پرفروش‌ترین مانگای تاریخ، قسمت‌های جدید انیمه آن نیز به‌‌زودی منتشر خواهند شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده