نویسنده: wood patch
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

نسخه مخصوص بازی Batman: Arkham Knight توسط آمازون آلمان برای پلی‌استیشن 4 فهرست شد

امروز شعبه آلمان وب‌سایت آمازون نسخه‌ای جدید از بازی Batman: Arkham Knight را با نام «نسخه مخصوص برای کنسول پلی‌استیشن 4» فهرست کرد. برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر با زومجی همراه باشید.

قسمت سوم سری بازی‌های Batman Arkham، ساخته استودیوی خوش‌نام راک‌استدی، سال گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد که متاسفانه مشکلات و نواقص فنی، موانعی را بر سر راه موفقیت و درخشش بازی قرار داد. اکنون به‌نظر می‌رسد که علاوه‌ بر نسخه‌های استاندارد Batman: Arkham Knight، بسته‌ی ویژه‌ای ازاین اثر نیز با نام نسخه مخصوص تعبیه شده است. وب‌سایت آمازون آلمان که سابقه خوبی در رابطه با افشای اطلاعات منتشر نشده بازی‌ها دارد، امروز نسخه مخصوص Batman: Arkham Knight را به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 فهرست کرد؛ هرچند که احتمال وجود چنین نسخه‌ای برای دو پلتفرم دیگر نیز بسیار زیاد است. در ادامه می‌توانید تصویر صفحه مربوطه را مشاهده کنید:

Batman Arkham Knight Special Edition

این بسته ویژه هم‌اکنون با قیمت ۳۹.۹۹ یورو از طریق شعبه آلمان وب‌سایت معتبر آمازون قابل پیش‌خرید است. همچنین بر اساس اطلاعات مندرج در تصویر بالا، تاریخ انتشار آن، ۱۷ مارچ سال جاری میلادی (۲۷ اسفند) خواهد بود؛ البته باید به این نکته اشاره کرد که هنوز هیچ‌گونه تاییدی از سوی کمپانی برادران وارنر یا سونی صورت نگرفته است و باید منتظر اعلام رسمی آن‌ها باشیم.

همان‌گونه که اطلاع دارید، نسخه رایانه‌های شخصی Batman: Arkham Knight در هنگام عرضه از کاستی‌های فراوانی برخوردار بود؛ به طوری‌که فروش بازی متوقف و انتشار آن به زمان دیگری موکول شد. پس از تلاش‌های فراوان تیم سازنده و همچنین همکاری تیم‌های مهندسی انودیا برای رفع ایرادها، فروش بازی در تاریخ ۶ آبان امسال مجددا آغاز شد اما مشکلات همچنان برقرار بود و پس از گذشت مدتی، پشتیبانی از فناوری‌های Crossfire و SLI نیز ملغا اعلام شد. بدین ترتیب پرونده یکی از بهترین پروژه‌های صنعت بازی‌سازی با بدترین سناریوی ممکن بسته شد تا پورت فاجعه‌بار این اثر بر روی رایانه‌های شخصی در ذهن طرفدارن باقی بماند.

نظرات خود را با ما در میان بگذراید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده