نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

آلیشیا ویکاندر در پنجمین فیلم از سری Bourne یک نقش اکشن‌محور خواهد داشت

با اینکه فقط شش ماه تا اکران پنجمین فیلم از مجموعه‌ی Jason Bourne باقی مانده است، اما هنوز هم اطلاعات کافی درباره‌ی این فیلم موجود نیست. به تازگی آلیشیا ویکاندر درباره‌ی نقش خود در این فیلم توضیحاتی داده است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

آلیشیا ویکاندر که نامزدی در جوایز اسکار را در کارنامه‌‌اش دارد، در مصاحبه‌ای با وبسایت The Wrap درباره‌ی ویژگی‌های نقشش گفت:

من در این فیلم کارهای متداول اکشن را انجام نمی‌دهم، اما نقش من بسیار اکشن‌محور خواهد بود. اما این به شکلی نیست که اکثر مردم فکر می‌کنند.

ویکاندر همچنین در این مصاحبه درباره‌ی تفاوت‌های بازی کردن در درام‌های کوچک مثل فیلم اخیرش یعنی The Danish Girl، با فیلم‌های پرهزینه مانند سری Bourne توضیح داد و گفت تعداد افرادی که در ساخت این فیلم‌های بزرگ مشارکت دارند بسیار بیشتر است.

قسمت پنجم از فیلم‌های Jason Bourne هم‌اکنون در لاس وگاس مراحل فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد. طبق مصاحبه‌ای که مت دیمون، بازیگر اصلی این فیلم ماه گذشته با وبسایت Variety انجام داد، صحنه‌هایی که در لاس وگاس فیلمبرداری می‌شوند مربوط به بخش‌های پایانی فیلم هستند و یک تعقیب و گریز هیجان‌انگیز با اتومبیل را به نمایش می‌گذارند.

دیمون همچنین درباره‌ی بازگشتش به مجموعه‌ی Bourne پس از نزدیک به ۱۰ سال توضیح داد و گفت:

من درباره‌ی ساخت فیلم‌های بیشتر مطمئن نبودم. من واقعا این مجموعه و این شخصیت را دوست داشتم، اما راهی برای پیشرفت نمی‌دیدم. ولی من ایده‌ی انجام این کار را کنار نگذاشتم. پل (کارگردان فیلم) و من سال‌ها پیش درمورد این موضوع با هم صحبت کردیم که شاید راه پیشرفت این باشد که اجازه بدهیم زمان بگذرد و دنیا اندکی تغییر کند.

فیلم پنجم سری Jason Bourne هنوز نام مشخصی ندارد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۶ (۸ مرداد ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است. کارگردان این فیلم پل گرینگرس خواهد بود و فیلمنامه‌ی آن هم با همکاری مشترک گرینگرس، دیمون و کریستوفر روس نوشته می‌شود. پنجمین فیلم مجموعه‌ی Jason Bourne به عنوان دنباله‌ی The Bourne Ultimatum (سال ۲۰۰۷) ساخته می‌شود و علاوه بر دیمون و ویکاندر بازیگرانی چون وینسنت کسل، جولیا استایلز، و تامی لی جونز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده