نویسنده: معین کلهری
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

کارگردان سابق Mass Effect Andromeda به کمپانی دی‎بریک پیوست

با استناد به جدیدترین اخبار منتشر شده، کریس وین که سال گذشته استودیو بایوِور را ترک کرد، در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی تولید، بر روی بازی پسا-آخرالزمانی «H1Z1» مشغول به کار است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سال گذشته، کریس وین که به عنوان کارگردان بر روی بازی Mass Effect Andromeda نظارت می‎کرد، استودیو بایوِور را ترک کرد. حال بر اساس اطلاعات در دسترس قرار گرفته، کریس وین که علاوه بر تجربه کار بر روی Mass Effect، در روند ساخت سری Gears of War نیز شرکت داشته؛ به تیم ساخت بازی H1Z1 پیوسته است:

دارم به دفتر جدیدم عادت می‎کنم؛ اما من بیشتر برای این هیجان زده‌ام که اعلام کنم، به عنوان مدیر اجرایی بر روی بازی H1Z1 درکمپانی دی‎بریک مشغول به کار هستم. در این مبحث، واضح است که ما رویه‎ی بالایی از ابتکار را به بازی و آینده بازی‎های رایانه‎ای معرفی می‎کنیم.

وی در ادامه، در مورد احساس خود نسبت به بازی این‎گونه اظهار کرد:

من بیشتر از این نمی‎توانم برای آینده‎ی این اثر هیجان‎زده باشم! طی ماه‎های آتی بیش‏‎تر در این مورد صحبت خواهیم کرد. البته از نظرات اشخاص، مرتبط با نسخه پلی‎استیشن 4 بازی نیز متشکرم. منتظر باشید، خبرهای خوبی در راه است!

در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی، چندی پیش مشخص شد که بازیکنان در این اثر با غروب خورشید از آن خارج می‌ شوند. همچنین در زومجی خواندید که حدود ۲۵هزار کاربر ازاین بازی به خاطر تقلب حذف شدند.

شما چه فکری می‎کنید؟ آیا از طرفداران بازی هستید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده