نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

اکتیویژن عرضه پولی بسته‌های مهمات Destiny را تکذیب کرد

اخیرا گزارشی توسط سایت وی‌جی ۲۴۷ منتشر شده بود که از احتمال عرضه پولی بسته‌های مهمات توسط بانجی برای بازی Destiny خبر می‌داد. ولی این خبر واکنش اکتیویژن را در پی داشته که آن را تکذیب کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

خرید‌های درون برنامه‌ای امروزه بخشی جدایی ناپذیر از بازی‌ها هستند و بازی Destiny استودیو بانجی هم از این قاعده مستثنی نیست و برخی آیتم‌های آن را می‌توان به وسیله پول خریداری کرد. حال چندی پیش شایعه‌ای توسط یک منبع نامشخص منتشر شد که بر اساس آن بانجی قصد داشت تا بسته‌های مهمات بازی را هم به جمع این نوع آیتم‌ها اضافه کند. ولی این مسئله باعث شده تا امروز اکتیویژن، ناشر بازی، به آن واکنش نشان دهد و یکی از مسئولین این کمپانی توییت زیر را در این راستا منتشر کرد:

ما فعلا قصد نداریم چنین کاری انجام دهیم.

بازی Destiny یک اثر آنلاین است که هم اکنون برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان در دسترس است و بسته‌الحاقی The Taken King آن هم توانسته در بین بهترین بازی‌های سال متاکریتیک رتبه ۱۷ را به دست آورد. بسته‌های مهمات در این بازی نقشی اساسی در موفقیت دارند که اگر بانجی تصمیم می‌گرفت آن‌ها را به شکلی پولی هم عرضه کند، بدون شکل آسیبی جدی به تعادل بازی وارد می‌شد.

به‌علاوه پیش‌تر احتمال می‌رفت که نسخه دوم این بازی در سال ۲۰۱۶ عرضه شود که به نظر می‌رسد ساخت آن لغو شده است و بانجی فعلا قصد دارد محتویات نسخه اول بازی را توسعه دهد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده