نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بسته الحاقی بازی The Division در انحصار زمانی ایکس‌باکس وان خواهد بود

بازی The Division ماه آینده عرضه خواهد شد و پس از عرضه بازی در تاریخ نامشخصی شاهد انتشار بسته الحاقی برای آن از جانب یوبی‌سافت خواهیم بود. حال به نظر می‌رسد که این DLC قرار است برای مدت زمانی محدودی در انحصار ایکس‌باکس وان باشد. با زومجی همراه باشید.

بدون شک یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ اثر The Division است که پس از معرفی در جریان نمایشگاه E3 2013 گیمر‌های زیادی منتظر تجربه آن و ورود به شهر نیویورک ویران شده هستند که در اثر انتشار یک ویروس حیات در آن از بین رفته است. اولین بار در سال ۲۰۱۴ بود که شایعاتی پیرامون انحصاری ایکس‌باکس وان بودن برخی محتویات این بازی منتشر شد و از آن زمان تا به‌امروز یوبی‌سافت در این مورد اظهار‌نظر رسمی نکرده بود. ولی اخیرا فروشگاه معتبر گیم‌استاپ در صفحه فروش این بازی تبلیغی قرار داده است که می‌توانید تصویر آن را در ادامه ببینید:

gamestop-the-division-promo-banner-620x327

همان‌طور که در تصویر هم مشاهده کردید، این فروشگاه اعلام کرده که محتویات جدید بازی The Division ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهند شد. انحصاری زمانی بودن بسته‌الحاقی این بازی در حالی است که چندی پیش سونی هم طی توافقی با اکتیویژن باعث شده بود تا بسته‌های الحاقی Call of Duty: Black Ops 3 ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شوند و این اقدام مایکروسافت به نوعی پاسخی در برابر آن اقدام سونی است.

این مساله در حالی توسط گیم‌استاپ مطرح شده که هنوز مشخص نیست محتویات اضافی بازی The Division چه زمانی عرضه خواهند شد یا شامل چه چیز‌هایی خواهند بود. چرا که این بازی یک اثر با تمرکز بر روی المان‌های آنلاین و چند‌نفره است و اگر محتویات اضافی تعادل بازی را به هم بزنند، بدون شک اعتراض طرفداران را در پی خواهند داشت. امیدواریم سیاست‌های یوبی‌سافت به گونه‌ای نباشد که گیمر‌ها را مجبور به خرید DLC بازی کند و در نتیجه به تجربه این بازی بزرگ لطمه بزند.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، نسخه بتا محدود آن از چند روز دیگر آغاز خواهد شد و دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان از تاریخ ۷ دی و دارندگان پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی هم از ۸ دی می‌توانند آن را تجربه کنند. نسخه نهایی بازی هم ۱۸ اسفند برای هر سه پلتفرم عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد انحصاری زمانی شدن محتویات بازی The Division چیست؟ آیا با این اقدام یوبی‌سافت و مایکروسافت موافق هستید؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده