نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

جن‌گیرهای The Exorcist در قالب سریال به تلویزیون می‌آیند

وب‌سایت هالیوود ریپورتر در خبری اعلام کرد که شبکه تلویزیونی فاکس، دستور ساخت سریالی بر اساس فیلم ترسناک کلاسیک جن‌گیر (The Exorcist) را صادر کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سال ۱۹۷۳ میلادی، جن‌گیر، یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما که توسط ویلیام فردکین ساخته شده بود، برروی پرده نقره‌ای به نمایش در آمد. امروز وب‌سایت هالیوود ریپورتر اعلام کرد که شبکه فاکس، دستور ساخت یک پایلوت (قسمت اول آزمایشی) بر اساس این فیلم ترسناک را داده است. بنا به گفته این وب‌سایت، سریال The Exorcist، یک بازسازی مدرن از کتاب منتشر شده در سال ۱۹۷۱،‌ نوشته ویلیام پیتر بلتی است. بر خلاف فیلم سینمایی جن‌گیر، کار نویسندگی سریال بر عهده بلتی نخواهد بود و جرمی اسلیتر، نویسنده فیلم چهار شگفت‌انگیز، وظیفه نویسندگی این سریال بر عهده دارد.

سریال جن‌گیر، یک تریلر روان‌شناسانه خواهد بود که داستان دو شخص را تعریف می‌کند که هر دو برای حل کردن مشکل خانواده‌ای که بدن یکی از اعضایشان توسط یک روح شریر تسخیر شده، تلاش می‌کنند. این سریال، نکات کلیدی داستان کتاب را بسط داده و آن را برای یک داستان‌سرایی طولانی مخصوص تلویزیون آماده کرده است.

با این حال، طرفداران قدیمی این کتاب و فیلم، زیاد از شنیدن خبر ساخته شدن یک سریال بر اساس این فیلم و کتاب معروف و دوران‌ساز خوشحال نیستند. بسیاری از فیلم جن‌گیر به عنوان ترسناک‌ترین فیلم تاریخ سینما یاد می‌کنند و به همین دلیل طرفداران این فیلم احساس می‌‌کنند ساخت سریالی بر اساس فیلم جن‌گیر، اعتبار آن را زیر سوال می‌برد. سال گذشته، فردکین در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که با هرگونه بازسازی بر اساس این مجموعه مخالف است.

نظر شما درباره ساخته شدن یک سریال بر اساس یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده