نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۰

حالت هاردکور به بازی Driveclub اضافه خواهد شد

یکی از ویژگی‌های تازه‌ای که با آپدیت ماه فوریه‌ی Driveclub به این بازی اضافه می‌شود، حالت سختی هاردکور است. این موضوع را پل راسچینسکی، کارگردان Driveclub از طریق توییتر اعلام کرد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

چندی پیش اعلام شده بود که بروزرسانی بعدی بازی Driveclub در ماه فوریه عرضه خواهد شد و شامل ویژگی‌های جدید زیادی خواهد بود. حالا راسچینسکی اولین ویژگی این آپدیت را معرفی کرده و آن اضافه شدن حالت هاردکور است که درجه‌ی سختی بازی را به بالاترین حد ممکن خواهد رساند. در حالت هاردکور عواملی که باعث آسان‌تر شدن کنترل اتومبیل‌ها می‌شوند (مثل تنظیم اصطکاک و تعادل) و سایر ویژگی‌های کمکی حذف خواهند شد. به این ترتیب بازیکن‌ها برای هدایت ماشین‌هایشان باید دقت بیشتری به خرج دهند و در تمام طول مسیر تمرکز بالا داشته باشند.

متاسفانه حالت هاردکور قابل شخصی‌سازی نیست و مثلا شما نمی‌توانید فقط گزینه‌ی تنظیم اصطکاک را غیر فعال کنید. همچنین راسچینسکی اعلام کرده است که در آپدیت جدید Driveclub خبری از لیدربوردهای جدید نخواهد بود. این امکان وجود دارد که با ارائه‌ی بروزرسانی ‌های بعدی شاهد اضافه شدن لیدربوردهای جدید به بازی باشیم، اما در حال حاضر این فقط یک گمانه‌زنی است. انتظار می‌رود که طی روزهای باقی مانده تا انتشار آپدیت جدید Driveclub جزییات بیشتری درباره‌ی آن اعلام شود.

Driveclub که در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۴ (۱۵ مهر ۱۳۹۳) به طور اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد، شروعی ناامیدکننده داشت. استودیوی ایولوشن، سازنده‌ی بازی با انتشار محتواهای دانلودی و آپدیت‌های متعدد (به صورت رایگان و پولی) بسیاری از ایرادات بازی مثل هوش مصنوعی رانندگان حریف را تا حدودی برطرف کرده است.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده