// شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵

تام کروز رسما بازی در ریبوت فیلم مومیایی را تایید کرد - تاریخ اکران بهار ۲۰۱۷

آذر ماه بود که تام کروز هر نوع حدس و گمانی مبنی بر حضورش در ریبوت فیلم مومیایی را رد کرد، اما ظاهرا سازندگان فیلم هر طورکه بود این فوق‌ستاره هالیوودی را راضی کردند و ما در سال ۲۰۱۷ شاهد هنرنمایی تام‌ کروز در سری جدید فیلم‌های مومیایی خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

این‌طور که می‌توان حدس زد، کمپانی یونیورسال به دنبال تام کروز برای ایفای نقش در سری جدید مومیایی بوده است و بالاخره توانسته با کش و قوس‌های فراوان، این فوق‌ستاره پول‌ساز و خوش‌نام هالیوودی را جذب کند تا بتواند فیلم مومیایی را با حال و هوایی تازه به پرده سینماها بیاورد. وب‌سایت ورایتی در گزارشی رسما تایید کرد که تام کروز در کنار سوفیا بوتلا (کینگزمن و فیلم‌ جدید استار ترک) دو ستاره‌ی اصلی فیلم مومیایی خواهند بود. مومیایی جدید قرار است داستانی در زمان حال را برخلاف نسخه‌های قبل روایت کند و کارگردانی آن بر عهده‌ی الکس کورتزمن، نویسنده‌ی فیلم‌های Star Trek خواهد بود. کورتزمن توسط یونیورسال در سال ۲۰۱۴ برای ساخت سری جدیدی از فیلم‌های مومیایی استخدام شد و در کنار آن قرار است دیگر فیلم‌های هیولایی و تخیلی مانند Wolfman، مرد نامرئی، ون‌ هلسینگ، دراکولا و فرانکشتاین را بر روی پرده بیاورد.

این طور که مشخص شده، یونیورسال و لجندری سعی دارند تا دنیایی شبیه به دنیای سینمایی مارول، با محوریت شخصیت‌های سینمایی خود به نام «دنیای سینمایی هیولاها» (Universal's Monster Universe) پدید بیاورند که حالا تام کروز در فیلم مومیایی هم جزوی از این دنیا شده است. بر خلاف فیلم‌های سابق تام کروز، وی در فیلم مومیایی تنها وظیفه‌ی بازیگر اصلی را برعهده خواهد داشت و تهیه کننده نخواهد بود.

dracula-untold

کمپانی یونیورسال در انتها اعلام کرد که فیلم جدید مومیایی در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ اکران خواهد شد. در حال حاضر تنها فیلمی که از دنیای سینمایی هیولاهای یونیورسال ساخته شده، Dracula Untold نام دارد که لوک ایوانز در آن به ایفای نقش پرداخت و با بودجه ۷۰ میلیون دلاری، به فروش ۲۱۷ میلیون دلاری در گیشه رسید. پیشتر شایعه شده بود که دراکولای لوک ایوانز در ریبوت مومیایی حضور کوتاهی خواهد داشت.

نظر شما در مورد حضور تام کروز در فیلم مومیایی چیست؟ آیا جادوی کروز می‌تواند فیلم مومیایی را به کیفیت و فروشی اعجاب انگیز و موفق برساند؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده