نویسنده: wood patch
// شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

تاریخ اکران فیلم Avatar 2 با تاخیر مواجه شد

در حالی که تنها یک ماه از اعلام تاریخ اکران قسمت دوم اثر سینمایی محبوب آواتار توسط جیمز کامرون، کارگردان فیلم، می‌گذرد اکنون مشخص شده است که کریسمس سال ۲۰۱۷ میلادی، بازه زمانی موعود برای اکران آواتار ۲ (Avatar 2) نخواهد بود. با زومجی ,همراه باشید.

به نقل از وب‌سایت وارپس، جیمز کامرون و کمپانی فاکس قرن بیستم به صورت مشترک تصمیم به تغییر در تاریخ اکران آواتار ۲ گرفته‌اند و در حال حاضر، هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد زمان احتمالی اکران فیلم در سینماها وجود ندارد. این اولین باری نیست که دنباله پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با تاخیر مواجه می‌شود؛ در ابتدا قرار بود قسمت دوم آواتار در تعطیلات سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شود که به علت پدید آمدن اختلال در روند تولید، از درخشیدن بر روی پرده نقره‌ای محروم ماند. پس از آن، تب و تاب اخبار مربوط به این پروژه سینمایی عظیم فروکش کرد تا این‌که در ماه گذشته، کارگردان فیلم با اعلام برنامه زمانی جدید کمپانی و انتشار سه قسمت دیگر از سری در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی، باری دیگر فضای رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را متشنج کرد.

درحال حاضر با توجه به تاخیر به‌وجود آمده در برنامه‌ریزی زمانی کمپانی ناشر، تاریخ اکران قسمت‌های سوم و چهارم نیز به‌طبع دست‌خوش تغییر شده‌اند و باید منتظر به‌نمایش درآمدن آن‌ها در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ باشیم.

اگرچه دلیل به‌خصوصی برای توجیه تغییرات پدید آمده در جدول زمان‌بندی کمپانی فاکس قرن بیستم وجود ندارد، اما گمانه‌زنی‌های موجود، علت اصلی این اتفاق را با تاریخ اکران قسمت هشتم مجموعه جنگ ستارگان، مرتبط می‌دانند. روز گذشته، دیزنی نیز تصمیم خود را برای به تعویق انداختن قسمت دوم جدیدترین سه‌گانه‌ی دنیای جنگ ستارگان علنی کرد و اکنون بسیاری بر این باور هستند که آواتار ۲ برای مواجه نشدن با این فیلم با تاخیر مواجه شده است.

قسمت اول مجموعه آواتار (Avatar) در سال ۲۰۰۹ میلادی بر روی پرده سینماها رفت و اکنون با فروشی بالغ‌بر ۲.۸ میلیارد دلار، رکورد پرفروش‌ترین اثر عرصه هنر هفتم را در اخیار دارد. از هنرپیشگان معروف این فیلم می‌توان به سم ورثینگتون و زویی سالدانا اشاره کرد که در سه قسمت آینده سری نیز شاهد هنرنمایی آن‌ها در نقش جیک سالی و نیتری خواهیم بود.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده