نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازی شوتر اول شخص The Walking Dead تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

استودیو اورکیل که ساخت بازی‌های Pay Day را در کارنامه دارد، سال ۲۰۱۴ یک بازی شوتر اول‌شخص بر‌اساس کمیک‌های سری «مردگان متحرک» معرفی کرد که قرار بود امسال عرضه شود. ولی حال به نظر می‌رسد که این بازی تا سال آینده با تاخیر مواجه شده است. با زومجی همراه باشید.

بازی شوتر اول‌شخص مردگان متحرک که در سال ۲۰۱۴ توسط استودیو اورکیل معرفی شد، ترکیبی از سبک‌های اکشن، نقش‌آفرینی و ترسناک خواهد بود که بر اساس کامیک‌های مردگان متحرک ساخته می‌شود و ارتباطی با سریال پخش شده از این سری ندارد. این بازی ابتدا قرار بود امسال عرضه شود که حال استودیو استاربریز، که اورکیل هم بخشی از آن است، اعلام کرده که این اثر در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

البته استاربریز برای این تاخیر دلیل موجهی دارد و این امر احتمالا باعث خواهد شد تا با یک بازی بزرگ روبرو شویم؛  چرا که اخیرا کمپانی کره‌ای اسمایل‌گِیت نزدیک به ۴۰ میلیون دلار در پروژه‌های بازیسازی استاربریز سرمایه‌گذاری کرده و همچنین امتیاز ساخت سری بازی‌های آنلاین Crossfire را هم به این شرکت داده که پیش از این فقط در کشور کره عرضه می‌شدند و از این پس نسخه‌های غربی آن هم ساخته خواهد شد. در نقطه مقابل بازی‌های Pay Day 2 و The Walking Dead هم با همکاری اسمایل‌گِیت در بازار‌های آسیایی هم عرضه می‌شوند. حال استاربریز تصمیم گرفته تا بازی مردگان متحرک را یک سال به تعویق بیندازد و از این فرصت استفاده کرده و با بودجه ۴۰ میلیون دلاری، آن را بیش از پیش گسترش دهد. این کمپانی پس از اعلام تاخیر بازی، با انتشار پستی در این مورد گفت:

پس از همکاری استاربریز و اسمایل‌گِیت بازی The Walikng Dead استودیو اورکیل بیش از پیش توسعه خواهد یافت و همچنین نسخه مخصوص کشور‌های آسیایی آن هم به شکلی همزمان با نسخه‌های غربی تولید و عرضه خواهد شد. همچنین کمپانی‌های ۵۰۵گیمز و اسکای‌بوند هم به ما در عرضه بازی در بازار‌های مختلف کمک خواهند کرد و این اثر در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به شکل جهانی منتشر خواهد شد. تمامی شرکای تجاری ما اعتقاد دارند که این بازی مسیر را برای آینده این سری هموار خواهد کرد و شاهد یک بازی اکشن اول شخص عالی خواهیم بود.

به نظر شما استودیو اورکیل می‌تواند یک بازی شوتر اول شخص در خور از سری محبوب مردگان متحرک تولید کند؟

منبع: PCGamer

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده