نویسنده: معین کلهری
// شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۵

منابع معتبر از لغو عرضه بازی Destiny 2 در سال ۲۰۱۶ خبر می‌دهند

با استناد به‎منابع نزدیک به کوتاکو، پروژه ساخت Destiny 2 که قرار بود به زمره‎ی بازی‎های سال ۲۰۱۶ اضافه شود، لغو شده و تیم سازنده تمام تمرکز خود را بر روی توسعه گسترش‎دهنده‎هایی مرتبط با نسخه اول، معطوف کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در ابتدا قرار بود که در ماه سپتامبر سال جاری، ادامه اثر Destiny منتشر شود؛ اما بر طبق شواهد موجود، تیم سازنده در صدد است تا با تمام توان بر روی توسعه بسته‎های الحاقی متمرکز شود. درک کرول، طراح ارشد بازی، در گذشته نیز به صحبت در رابطه با موضوعی مشابه پرداخته بود:

ما با داشتن تیمی منسجم، ملزم به توسعه محتوای اضافی و برانگیختن اعجاب طرفداران هستیم.

در سال ۲۰۱۲، قراردادی که بین بانجی و اکتیویژن بسته شده بود، لو رفت. با اتکا به بندهای ذکر شده در این قرار داد، برنامه‎ای ۱۰ ساله برای این اثر در نظر گرفته شده است. البته با توجه به این‎که قرار داد مذکور شش سال پیش امضا شده، ممکن است بخش‎هایی از آن تغییر کرده باشد.

بر اساس دیگر مدارک لو رفته، دنباله بازی برای عرضه در «اواخر ۲۰۱۶ - اوایل ۲۰۱۷» برنامه ریزی شده است. همچنین در مدارک مذکور، اشاره‎هایی به عرضه محتوای الحاقی عظیمی مانند «The Taken King» نیز شده و از نسخه‎های ۲، ۳ و۴ بازی به عنوان یک سه‎گانه یاد شده است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده