نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

آتاری ۱۰۰ بازی کلاسیک خود را بر روی استیم منتشر خواهد کرد

همه ما با بازی‌های کلاسیک کمپانی آتاری خاطره‌های زیادی داریم. حال این کمپانی اعلام کرده که قصد دارد ۱۰۰ بازی کلاسیک خود را برروی پلتفرم استیم منتشر کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی قدیمی آتاری، امروز اعلام کرد که به زودی ۱۰۰ بازی کلاسیک خود را برروی استیم عرضه خواهد کرد. در میان بازی‌هایی که قرار است در میان این ۱۰۰ بازی قرار بگیرند، نام بازی‌های کلاسیکی مانند Asteroids، Centipede و Missile Command  دیده‌ می‌شوند.

آتاری در ادامه این خبر افزود که در جریان کنفرانس پکس جنوب ۲۰۱۶ (PAX South) که در تاریخ ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) در شهر سن‌آنتونیو ایالت تگزاس برگزار می‌شود، این مجموعه را که به نام Atari Vault شناخته می‌شود، نشان خواهد داد.

با اینکه هنوز لیست کامل بازی‌های Atari Vault اعلام نشده است،‌ علاوه بر بازی‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، بازی‌های Tempest و Warlords نیز در این مجموعه قرار خواهند گرفت.

بازی‌های این مجموعه، همگی دارای یک رابط کاربری بروزرسانی شده، پشتیبانی از بخش چندنفره و پشتیبانی از لیدربرد استیم خواهند بود. علاوه بر این، شما توانایی تجربه بازی‌ها با استفاده از کنترلر استیم را خواهید داشت که بنا به گفته آتاری، دقت کنترل شما را در بازی به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

کار توسعه Atari Vault، بر عهده استودیو کد میستیکز است که پیش از این تعدادی از بازی‌های آتاری را در یک مجموعه برای گوشی‌های هوشمند ایفون منتشر کرده بود که با استقبال بسیار زیاد علاقه‌مندان روبه‌رو شده بود.

همچنین آتاری در جریان کنفرانس پکس، تمام تمرکز خود را برروی این مجموعه نخواهد گذاشت و قرار است در جریان این کنفرانس، دموهایی از بازی RollerCoaster Tycoon World که قرار است برای رایانه‌های شخصی منتشر شود و بازی موبایل Pridefest نشان دهد.

Atari Vault برای انتشار در بهار سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است و هنوز قیمت این مجموعه مشخص نشده است.

نظر شما درباره این مجموعه چیست؟ آیا شما نیز از تجربه بازی‌های کلاسیک آتاری برروی رایانه شخصی خود هیجان‌زده هستید؟

منبع: Mashable


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده