نویسنده: میثم علی حسنی
// شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

مکان Major بهاری بازی DOTA2 توسط ولو معرفی شد

سال پیش بود که ولو بعد از پایان مسابقات The International پنجم طی بیانه‌ای اعلام کرد که در هر فصل شاهد یک تورنمنت مخصوص خواهیم بود. حال با انتشار خبری مکان Major بهاری کشور فیلیپین اعلام شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

بالاخره بعد از هفته‌های متمادی تلاش، هشت تیم از مرحله مقدماتی توانستند به دعوت شدگان تورنمنت زمستانی ملحق شوند. حال ۱۶ تیم باید در رقابت با یکدیگر برای کسب قسمتی از جایزه سه میلیون دلاری این دوره تلاش کنند. زمان شروع مسابقات اصلی  تاریخ ۲ تا ۶ مارس (۱۲ تا ۱۶ اسفند) و مکان برگزاری آن سالن Mercedes-Benz شهر شانگهای خواهد بود.

16-teams-Shanghai-Major

مسلما بعد از اتمام این مسابقات و مشخص شدن قهرمان آن، بیشتر علاقه‌مندان منتظر شروع مسابقات فصل بهاری خواهند بود که قرار است در شهر مانیل، پایتخت فلییپین و در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) برگزار شود. به مانند قبل تمام تیم‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای در مرحله مقدماتی تلاش می‌کنند تا بتوانند شانس حضور در این رقابت‌ها به‌دست آورند.

تورنمنت بهاری آخرین شانس برای حضور در بین بهترین تیم‌های جهان و کسب یک جایزه بزرگ خواهد بود و دلیل آن برگزاری مسابقات The International بعدی است که اواسط ماه آگوست (اواخر مرداد) در شهر سیاتل برگزارمی‌شود.

به نظر شما انتخاب شهر مانیل به عنوان مکان بعدی مسابقات Major درست بوده است؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: DOTA2.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده