نویسنده: میثم علی حسنی
// شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بروزرسانی 6.86d برای بازی DOTA2 منتشر شد

با انتشارجدیدترین بروزرسانی بازی DOTA 2، دو قهرمان بازی Chen و Invoker در کنار یکی از آیتم‌های تازه اضافه شده به نام Aether Lens دچار تغییراتی شدند. برای کسب اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

جدیدترین بروزرسانی بازی DOTA 2 با حجم ۴۷ مگابایت شب گذشته در دسترس قرار گرفت که هر چند حجم بالایی نداشت، اما تاثیرات مهمی بر روی یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های جدید بازی دارد. بهتر است قبل از  بررسی بروزرسانی 6.86d به دیگر موارد انتشار یافته همزمان با آن نگاهی بیاندازیم:

  • تجربه به دست آمده بعد از کشتن دشمنان توسط Ultimate هیروی Arc Warden از این به بعد به خود او منتقل می‌شود.
  • باگی که بر اثر استفاده همزمان Ultimate هیروی LifeStealer و توانایی سوم  هیرو Chen رخ می‌داد بر طرف شد.
  • باگی که هنگام استفاده Boots of Travel سطح دو مشاهده شده بود، بر طرف شد. زمانی که شما دو بار آن روی کلیک می‌کردید به جای انتقال مستقیم کنار Fountain  برروی یکی از دوستان خود منتقل می‌شدید.

تغییرات انجام شده توسط بروزرسانی 6.86d  به شرح زیر است:

  • آیتم Aether Lens حالا برای اینکه کامل شود به جای Clock  یک Recipe (نامه مخصوص) به ارزش ۵۵۰ طلا  نیاز دارد.
  • Ultimate هیروی Chen با نام Hand OF God از این به بعد در صورت خرید آیتم Aghanim's Scepter فقط توانایی تسخیر The Ancinet Creeps را خواهد داشت و Cooldown آن کاهش پیدا نمی‌کند.
  • شاخصه Agility  هیروی Invoker در شروع بازی از ۲۰ به ۱۴ کاهش پیدا کرد.
  • Deafening Blast یکی از جادو‌های Invoker برای استفاده به جای ۲۰۰ حالا به ۳۰۰ مانا نیاز دارد.

از زمان انتشار Aether Lens در بروزرسانی 6.86،  این آیتم در بین بازیکنان بسیار محبوب شده است چراکه باعث افزایش فاصله استفاده از جادوهای قهرمانان بازی می‌شود. همینطور نباید ۱۵ درصد مقاومت در برابر جادوها و ۸ درصد افزایش خسارت جادوها را از یاد برد ولی حالا با حذف آیتم Clock دیگر Aether Lens توانایی مقاومت در برابر جادو  را نخواهد داشت.

تا به حال در بیش از ۶۰۷ بازی این آیتم زیر دقیقه ۲۵ توسط بازیکنان خریداری شده که در  بیشتر موارد برای هیرو Pudge بوده است. حالا با توجه به این تغییر باید دید همچنان Aether Lens محبوبیت خود را حفظ خواهد کرد یا فقط بازیکنان آن را برای قهرمانانی با جادوهای موثر و زیاد خریداری می‌کنند.

نظر شما چیست؟ آیا همچنان به خرید این آیتم تمایل دارید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: DOTA2.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده