نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

ساخت ماشین هایی با طرح جنگ ستارگان برای Forza Motorsport 6

تعدادی از طرفداران مجموعه جنگ ستارگان، اقدام به ساخت ماشین‌هایی با الهام از این مجموعه‌ی محبوب برای بازی Forza Motorsport 6 کرده‌اند که این طراحی‌ها، فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

وب‌سایت گیم‌اینفورمر، تعدادی ماشین در فورزا موتوراسپورت ۶ پیدا کرده است که توسط بازیکنان و با الهام از مجموعه جنگ ستارگان ساخته شده‌اند. در طراحی‌ این ماشین‌ها، از شخصیت‌های محبوب و معروف این مجموعه مانند دروید دوست‌داشتنی BB-8، ری و بوبافت استفاده شده است. در زیر می‌توانید برخی از این طراحی‌های بسیار زیبا را مشاهده کنید:2994282-starwarsforza7 2994283-starwarsforza14 2994284-starwarsforza4 2994285-starwarsforza9

اگر شما از علاقه‌مندان این بازی باشید، مطمئنا می‌دانید که گشتن به دنبال یک طرح خاص ایجاد شده توسط طرفداران، کمی پیچیده است. به همین منظور اگر می‌خواهید این طرح‌های فوق‌العاده زیبا را برای ماشین‌های خودتان دانلود کنید، می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد منوی «ماشین‌ها» شوید و بخش «پیدا کردن یک ماشین» را انتخاب کنید.
  2. مدل و نوع ماشین را انتخاب کنیم.
  3. در قسمت جستجو، عبارت Sci-Fi را وارد کنید.
  4. همچنین می‌توانید از عبارت Star Wars برای جستجو استفاده کنید اما این عبارت ممکن است همیشه نتایج مورد نظر را در پی نداشته باشد.

ماه گذشته و از زمانی که فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars The Force Awakens) اکران شده، طرفداران این مجموعه اقدام به ساخت موارد مختلفی در بازی‌های محبوب خود کرده‌اند. چندی پیش یکی از طرفداران این مجموعه، رایانه شخصی با الهام از استاردیسترویر معروف جنگ ستارگان ساخته بود. پیشتر نیز یکی از طرفداران، قرارگاه خود در بازی Fallout 4 را شبیه به ربات‌های AT-AT ساخته بود.

نظر شما درباره این ماشین‌ها با طرح استار وارز چیست؟ آیا مایلید که این طرح‌ها را دانلود کرده و برروی ماشین‌های خودتان در بازی قرار دهید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده