نویسنده: محمد رستمی
// جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

اضافه شدن لباس ها و نقشه های جدید به Star Wars Battlefront توسط DLC رایگان ماه ژانویه

استودیو دایس دیروز اعلام کرد که در ماه جاری میلادی، بروزرسانی‌ای برای بهبود عملکرد بازی Star Wars Battlefront عرضه خواهد کرد و در کنار آن، یک بسته الحاقی رایگان نیز برای بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استودیو دایس اعلام کرد به زودی بروزرسانی جدیدی برای بازی Star Wars Battlefront منتشر خواهد شد که گیم‌پلی بازی را بهبود می‌بخشد و همچنین در بخش‌هایی از بازی تعادل ایجاد می‌کند. در کنار این بروزرسانی، یک بسته الحاقی جدید رایگان نیز برای بازی عرضه خواهد شد که محتویات آن توسط ویدیویی که در وب‌سایت برزیل الکترونیک آرتز منتشر شد، رونمایی شد. بر‌اساس این اطلاعات، یک نقشه جدید در سیاره تتویین به بازی اضافه خواهد شد و لباس‌های جدیدی نیز برای لوک اسکای‌واکر و پرنسس لیا در دسترس قرار خواهد گرفت. این محتویات جدید بخشی از Season pass نیستند و به عنوان محتویات اضافه به بازی اضافه خواهند شد.

پیش از این نیز بسته‌ الحاقی دیگری برای این بازی عرضه شده بود که Battle of Jakku (نبرد جاکو) نام داشت و در ابتدا تنها در‌دسترس کاربرانی قرار گرفت که بازی را پیش‌خرید کرده بودند و بعد‌ها برای سایر کاربران نیز ارائه شد.

اواخر سال گذشته میلادی نیز مشخص شده بود که الکترونیک آرتز و دایس قصد دارند در بروزرسانی‌های آینده بخش‌های آنلاین بازی را به صورت آقلاین نیز در دسترس قرار دهند.

به هرحال احتمالا این بروزرسانی و بسته‌الحاقی مورد بحث جدید در چند روز آینده ارائه خواهند شد.

استار وارز بتل‌فرانت هم‌اکنون برای پلتفرم‌های  پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده