نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تیم Evil Geniuses در مسابقات ESL One مانیل شرکت نخواهد کرد

مدتی می‌شود که مسئولان برگزار کننده سری مسابقات ESL One مکان در نظر گرفته شده برای دوره بعدی این تورنمنت را شهر مانیل در فیلیپین اعلام کرده‌اند. با اینکه هنوز مرحله مقدماتی مسابقات آغاز نشده است، تیم  Evil Geniuses از عدم حضور خود خبر می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر زومجی را همراهی کنید.

تیم Evil Geniuses، قهرمان  The International 5 به دلایلی نامعلوم انصراف خود را برای حضور در مسابقات ESL One که در شهر مانیل در کشو فیلیپین برگزار می‌شود، اعلام کرده است. شاید به طور غیر مستقیم دلیل این کناره گیری، برگزاری Major بهاری باشد که توسط ولو، میزبانی آن به کشور فیلیپین رسیده است. اگر این تیم بخواهد در یک ماه دوبار به این کشور سفر کند، دچار خستگی و مشکلاتی از این دست خواهد شد. البته همچنان دلیل اصلی از سوی EG اعلام نشده و گفته‌های قبلی فقط در حد حدس و گمان است.

ption id="attachment_97664" align="alignnone" width="790"]Mall-of-Asia نمایی زیبا از محل برگزاری ELS One در شهر مانیل

ثبت نام این مسابقات به تازگی آغاز شده است و مرحله LAN آن در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آپریل (۴ و ۵ اردیبهشت) برگزار می‌شود. سالن ۲۰ هزار نفری Mall of Asia شهر مانیل میزبان هشت تیم راه‌یافته به این مسابقات خواهد بود تا مشخص شود هر کدام چه میزان سهمی از جایزه ۲۵۰ هزاری اعلام شده، کسب خواهند کرد.

به نظر شما انصراف این تیم چه دلیلی دارد؟ نظرات خود را با زومجی مطرح کنید.

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده