// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

نسخه رایانه‌های شخصی Mortal Kombat X بسته‌الحاقی جدیدی دریافت نخواهد کرد

ظاهرا پشتیبانی از نسخه‌ رایانه‌های شخصی بازی Mortal Kombat X در حال پایان یافتن است. حماسه‌ی Mortal Kombat X برروی رایانه‌های شخصی با خبر بد دیگری مبنی بر عدم انتشار بسته‌الحاقی جدید ادامه پیدا می‌کند. در ادامه همراه زومجی باشید.

اوایل امروز کمپانی وارنر رسما تایید کرد که باندل جدیدی از Mortal Kombat X با نام Mortal Kombat XL شامل تمامی محتوای قابل دانلود بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. هرچند طرفداران به عدم انتشار Mortal Kombat XL  روی پی‌سی اعتراض کردند اما عرضه‌ی دوباره‌ی نسخه‌هایی با سبک «بازی‌ سال» برروی کنسول‌ها منطقی‌تر به نظر می‌رسد. زیرا فروش محتوای دیجیتالی برروی کنسول‌ها مانند استیم که تحت حاکمیت رایانه‌های شخصی است، رواج ندارد. اکنون اما مشخص شده است که بسته محتوای قابل دانلود Kombat Pack 2 نیز برای رایانه‌های شخصی عرضه نمی‌شود. در نتیجه شما قادر به خریداری محتوای جدید بازی برروی رایانه‌های شخصی نخواهید بود.

این خبر مستقیما از طرف تِیلور لَنزداون، مدیر روابط عمومی Mortal Kombat از طریق انجمن Test Your Might -بدون هیچ‌گونه توضیحی در رابطه با دلایل این تصمیم- اطلاع‌رسانی شد. هرچند برداشتی که از نظرات ارسال شده در انجمن می‌شود نیز کمی کمتر بودن کاربران رایانه‌های شخصی است.

البته با توجه به  تاریخچه مشکلات در نسخه رایانه‌های شخصی Mortal Kombat X، زیاد نبودن مخاطبان پی‌سی این بازی تعجب‌آور نیست. این برای کمپانی وارنر شرم‌آور است که روش‌های مناسبی را برای تست و عرضه دوباره بازی جهت ارائه به جامعه رایانه‌های شخصی مورد بررسی قرار نداده است. البته این احتمال نیز وجود دارد که ایرادات بازی بسیار بیشتر از آن بوده که قابل احیا و عرضه دوباره باشد.

خبر خوب اما بعد از فاجعه نسخه پی‌سی Batman: Arkham Knight، کمتر بودن مشکلات Mortal Kombat X برروی رایانه‌های شخصی است. شرکت وارنر بعد از مشکلات پیش‌ آمده گفته است که در حال بررسی فرآیندهای داخلی شرکت جهت جلوگیری از بروز مشکلاتی مشابه در آینده است. با این حال انتشار اخبار اینچنینی مسلما باعث از بین رفتن اعتماد بازیکنان رایانه‌های شخصی نسبت به شرکت وارنر خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده