نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

قسمت جدید فیلم Pirates of the Caribbean زودتر از زمان اعلام شده اکران خواهد شد

کمپانی دیزنی، امروز با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام کرد که دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales)، زودتر از زمانی که قبلا اعلام شده بود، اکران خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که کمپانی دیزنی، خبر ساخت قسمت پنجم از مجموعه محبوب دزدان دریای کارائیب را اعلام کرده بود و گفته بود که فیلم قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) اکران شود. امروز این کمپانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد فیلم جدید با نام Dead Men Tell No Tales (مردان مرده داستان نمی‌گویند)، زودتر از تاریخ مذکور و در تاریخ ۲۷ می ۲۰۱۷ (۶ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

در زمان اعلام ساخت Dead Men Tell No Tales، دیزنی افزوده بود که داستان این فیلم، دنباله On Stranger Tides، قسمت چهارم این مجموعه، نخواهد بود و در حقیقت به نوعی به ریشه‌های این سری بازمی‌گردد.

از بازیگران قدیمی این مجموعه که در قسمت پنجم نیز حضور خواهند داشت می‌‌توان به جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو، جفری راش در نقش کاپیتان باربوسا و اورلاندو بلوم در نقش ویل ترنر اشاره کرد. از بازیگران جدیدی هم که برای اولین بار در این مجموعه حضور پیدا می‌کنند، می‌توان از خاویر باردم وکایا اسکودلاریو نام برد.

مردان مرده داستان نمی‌گویند، آخرین فیلمی از فیلم‌های کمپانی دیزنی است که تاریخ اکرانشان دستخوش تغییر شده است. چندی پیش نیز اعلام شد که تاریخ اکران قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان عقب افتاده و به ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر ۱۳۹۶) موکول شده است. فیلم ریبوت اسپایدرمن، جای قسمت پنجم دزدان دریای کارائیب را گرفته است و در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ اکران می‌شود.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این فیلم، چندی پیش نیز اولین تصویر از جانی دپ در فیلم منتشر شد که می‌توانید در زومجی، این تصویر را مشاهده کنید.

سال ۲۰۱۷ برای استودیو دیزنی، سال بسیار شلوغی خواهد بود. فیلم جدید جومانجی (Jumani) ، نگهبانان کهکشان: قسمت دوم (Guardians of the Galaxy: Vol. 2) و ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) نیز در این سال اکران خواهند شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده