// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

جوکر در Suicide Squad عضوی از گروه جوخه انتحار نخواهد بود

در خلال کنفرانس خبری Dawn of the Justice League، کوین اسمیت از جف جانز، سرپرست بخش نوآوری کمپانی دی‌سی اینترتیمنت در مورد شخصیت‌های فیلم Suicide Squad سوالاتی را مطرح کرد.با زومجی همراه باشید.

جف جانز سرپرست بخش نوآوری دی‌سی اینترتیمنت اخیرا در کنفرانس خبری Dawn of the Justice League به سوالات کوین اسمیت در مورد فیلم Suicide Squad پاسخ داده است. در ابتدای امر وی با اعضای شناخته شده شوخی می‌کند و ریک فلگ را «مردی نظامی و مسئول تیم عملیاتی» می‌خواند. در پاسخ به شور و اشتیاق اسمیت که به دنبال جزئیات نقش جوکر است، جانز چنین می‌گوید:

فقط همین را می‌گویم که او عضوی از جوخه انتخار نیست.

این مورد چندان عجیب و دور از انتظار نیست. مدتی است که بسیاری از طرفداران و رسانه‌ها اعتقاد دارند جوکر توسط جوخه شکار شده است. علی‌رغم ماشین‌سواری‌های جوکر در کنار هارلی کویین، گفته‌ی جانز اولین اذعان رسمی در مورد عدم عضویت جوکر در جوخه انتحار است.

Suicide_Squad_filming_in_Toronto_11 تصویری از صحنه فیلم‌برداری جوخه انتحار

فیلم جوخه انتحار را می‌توان در جمله «گاهی بد بودن هم خوب است» خلاصه کرد. اگر مواد اولیه ضدقهرمانان فوق‌العاده و در عین حال خطرناک، قدرتمندترین سلاح‌ها و پشتیبانی دولت و دشمنی شکست‌ناپذیر را ترکیب کنید، معجونی عالی از اکشن، نور و آتش به نام جوخه انتحار بدست خواهید آورد. دولت که در نابودی دشمن شکست ناپذیر کاری از پیش نبرده، دست به دامان خلافکارانی می‌شود که برای امنیت جامعه آن‌ها را در زندان‌های سیاه‌چال مانند حبس کرده است. آماندا والر، افسر اطلاعاتی دولت آمریکا گروهی از افراد نفرت‌انگیز و متفاوت تشکیل می‌دهد که چیزی برای از دست دادن ندارند. اما زمانی که متوجه شوند هدف تشکیل گروه نه موفقیت، بلکه قربانی کردن آن‌ها بوده، چه واکنشی نشان خواهند داد؟

جوخه انتحار به کارگردانی و نویسندگی دیوید آیر و با حضور بازیگرانی چون ویل اسمیت (ددشات)، جرد لتو (جوکر)، مارگو رابی (هارلی کویین)، یوئل کینامن (ریک فلگ)، وایولا دیویس (آماندا والر)، جای کورتنی (بومرنگ) و کارا دلیوین (انچانترس) در تاریخ ۵ اوت ۲۰۱۶ (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) در قالب فرمت‌های دوبعدی، سه‌بعدی و آیمکس سه‌بعدی اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده