نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

مراحل ساخت نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Bombshell به اتمام رسید

جدیدترین ساخته‌ی استودیوی 3D Realms که یک بازی نقش‌آفرینی اکشن با نام Bombshell است، اکنون به مرحله‌ی «طلایی» (Gold) رسیده و توسعه‌ی آن پایان یافته است. البته این خبر مربوط به نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی است که به زودی منتشر خواهد شد.

قرار است Bombshell در تاریخ ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) یعنی حدود یک هفته‌ی دیگر برای رایانه‌های شخصی و با قیمت ۳۵ دلار منتشر شود. گفته‌ می‌شود که نسخه‌های کنسولی این بازی در آینده عرضه خواهند شد.

طبق برنامه‌ریزی ناشر بازی (اینترسپتور اینترتینمنت)، بازیکن‌ها با پرداخت ۳۵ دلار به نسخه‌ی استاندارد Bombshell دسترسی پیدا می‌کنند، اما اگر ۴۰ دلار بپردازند و نسخه‌ی دیجیتالی و لوکس این بازی را تهیه‌ کنند، علاوه بر آهنگ‌های بازی و کتابچه‌ی تصاویر هنری می‌توانند به نسخه‌ی آزمایشی پیش‌درآمد Bombshell که در سبک تیراندازی اول‌شخص خواهد بود نیز دسترسی داشته باشند.

bombshell

در ابتدا تاریخ انتشار Bombshell سال ۲۰۱۵ اعلام شده بود، اما به دلیل وجود باگ‌های متعدد در این بازی، سازندگان آن ترجیح دادند تا زمان انتشار را به تعویق بیندازند. آنها در این باره توضیح دادند:

در وهله‌ی اول ما قصد داشتیم که این بازی را منتشر کنیم و سپس با ارائه‌ی یک افزونه، مشکلات باقیمانده‌اش را برطرف سازیم. اما در ده ثانیه متوجه شدیم که هیچ راهی برای قانع کردن طرفداران بازی‌های ما وجود ندارد.

Bombshell در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد. داستان این بازی درباره‌ی یک متخصص خنثی کردن بمب به اسم «شلی هریسون» است که با نام «بامبشل» (Bombshell) نیز شناخته می‌شود. پس از اینکه شلی نتوانست یک انفجار سهمگین که به وسیله‌ی فضایی‌ها تدارک دیده شده بود را خنثی کند، تمام اعضای تیمش کشته شدند و خودِ او هم بازوی راستش را از دست داد. شلی که در این حادثه مقصر شناخته می‌شد از کارش برکنار شد و اعتبار گذشته را بر باد رفته دید. پس از مدتی یک مامور خصوصی به سراغ شلی می‌آید و از او می‌خواهد تا با تکنولوژی بیگانه‌ها مقابله کند. شلی که این پیشنهاد را بهترین فرصت برای بازگشت به جایگاه قبلی و انتقام از عاملان اصلی ماجرا می‌داند، مثل یک مزدور بی‌رحم و خشن با بازوی مکانیکی‌اش به راه می‌افتد تا بیگانگان را به سزای اعمالشان برساند.

اخیرا در خبرها داشتیم که صداپیشه‌ی شخصیت منفی Bombshell همان کسی است که به جای شخصیت محبوب «دوک نوکم» صحبت می‌کند.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با بازی Bombshell اولین نگاه زومجی به این بازی را اینجا بخوانید. همچنین یک ویدئو از گیم‌پلی بازی در نمایشگاه کوئیک‌کان ۲۰۱۵ منتشر شد که برای تماشای آن می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده