نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

اولین اطلاعات از شخصیت آکوامن در فیلم Justice League

در جریان برنامه‌ی ویژه‌ی شبکه‌ی سی‌دبلیو در مورد فیلم Justice League، اطلاعاتی از شخصیت آکوامن با حضور جیسون موموآ بازیگر آن و جف جانز، از مدیران اجرایی شرکت دی‌سی ارائه شد. برای جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

آکوامن یکی از اعضای اصلی «لیگ عدالت» است که حضور کوتاهی هم در فیلم Batman v Superman خواهد داشت. جف جانز، یکی از مدیران اجرایی دی‌سی، صحبت‌های خود را در مورد این شخصیت این چنین آغاز می‌کند:

نام او آرتور کِری است. پدر او مسئول نگهداری از یک فانوس دریایی است و مادرش نیز ملکه‌ی آتلانتیس است. او به مرور قدرت‌های خارق‌العاده‌ای پیدا می‌کند. او می‌تواند زیر دریا نفس بکشد و با موجودات دریایی صحبت کند. او همچنین نیروی بسیار زیادی نیز دارد.

آکوامن هرچه بزرگ‌تر می‌شود احساس می‌کند به هیچکدام از دنیاهای زیرآب و خشکی تعلق ندارد، اما مسئولیتی روی دوش خود دارد که  باعث می‌شود از هر دو دنیا محافظت کند.

جیسون موموآ که با نقش کال دروگو در سریال بازی تاج و تخت شناخته می‌شود، آکوامن را اینطور توصیف می‌کند:

او [در لیگ عدالت] تنها کسی است که هم انسان است و هم خدا. من دوست دارم تلاش او برای کنترل نیروهایش را ببینم، او نمی‌داند چطور از آن‌ها استفاده کند و توسط کسی هم آموزش ندیده است.

علاوه بر موموآ در نقش آکوامن، ری فیشر و اِزرا میلر به ترتیب در نقش‌های سایبورگ و فلش در فیلم لیگ عدالت حضور خواهند داشت. مراحل تولید فیلم از بهار سال آینده در لندن آغاز می‌شود و زک اسنایدر نیز کارگردان آن خواهد بود. فیلم لیگ عدالت در دو قسمت ساخته می‌شود که قسمت اول آن ۱۹ آبان ۱۳۹۶ اکران خواهد شد. بعد از آن، سه شخصیت نامبرده هرکدام فیلم‌های اختصاصی خودشان را خواهند داشت: The Flash در تاریخ ۳ فرودین ۹۷، Aquaman در تاریخ ۵ مرداد ۹۷ و Cyborg در تاریخ ۱۵ فروردین ۹۹ روانه‌ی پرده‌های سینما خواهند شد.

منبع: Comic Book


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده