نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

راهنمای Fallout 4: نقشه کامل تمام پاور آرمور‌های بازی

در دنیای وسیع فال‌اوت 4 پاور آرمور‌های متعددی در سراسر نقشه پخش شده‌اند که یافتن تمامی آن‌ها بدون داشتن راهنما کار دشواری است. با این قسمت از سری مقالات آموزشی فال‌اوت 4 در زومجی همراه باشید تا نقشه پیدا کردن تمامی پاور آرمور‌ها را در اختیار‌تان قرار دهیم.

مقالات منتشر شده تا به‌امروز

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

13

پاور آرمور، زره مخصوص سربازان آمریکایی پیش از انفجار عظیم اتمی بود که پس از رخ دادن این اتفاق، در قسمت‌های مختلف دنیای ویران‌شده فال‌اوت 4 مدل‌های مختلفی از آن به جا مانده‌اند. پس از انفجار اتمی، فقط گروه‌های محدودی که به تکنولوژی‌های پیش از جنگ دسترسی داشتند، توانایی استفاده صحیح از این زره را دارا هستند که از میان آن‌ها می‌توان به انجمن Brotherhood of Steel و گروه Enclave اشاره کرد که دسته دوم به دلیل دسترسی داشتن به تکنولوژی‌های پیشرفته، قادر به ساخت مدل‌های جدید پاور آرمور هم هست.

در فال‌اوت 4 و بر‌خلاف نسخه‌های قبلی، از همان ابتدایی‌ترین دقایق بازی توانایی استفاده از پاور آرمور را دارید و می‌توانید به شرط داشتن Fusion Core، که به عنوان باطری این زره استفاده می‌شود، از قدرت دفاعی بالای این وسیله استفاده کنید. به‌علاوه پاور آرمور‌ها تنوع بسیار بالایی هم دارند که این تنوع هم در شکل ظاهری آن‌ها و هم در مشخصات دفاعی‌شان مشهود است. در این قسمت از سری مقالات آموزشی فال‌اوت 4 نقشه‌ای مشاهده خواهید کرد که محل تمام پاور آرمور‌های موجود در دنیای بازی را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این نقشه را تماشا کنید:

Fallout-4-map

همان‌طور که در این نقشه مشاهده می‌کنید، شاهد نقاطی با رنگ‌های قرمز، زرد و سبز هستیم. نقطه‌های قرمز رنگ مربوط به پاور آرمور‌هایی هستند که در فضای بیرون دیده می‌شوند. نقاط زرد رنگ مربوط به پاور آرمور‌هایی هستند که در یک مکان سر‌بسته و به اصطلاح بازی‌های نقش‌آفرینی، در داخل یک سیاه چال هستند که باید پس از کشتن دشمنان آن‌ها را تصاحب کنید و در نقاطی که با رنگ بنفش مشخص شده‌اند، می‌توانید از فروشنده‌ها پاور آرمور را خریداری کنید.

به‌علاوه شاهد دو نقطه بنفش و آبی هم هستیم که در این قسمت‌ها، شانس پیدا کردن دو پاور آرمور مخصوص T51 و X-01 را خواهید داشت.

تا به حال چند مورد از این پاور آرمور‌ها را پیدا کرده‌اید؟ نظرات خود را این مورد و این قسمت از راهنما با زومجی در میان بگذارید.

برای مطالعه همه مقاله‌های آموزشی Fallout 4 هم می‌توانید به صفحه اختصاصی این مقالات مراجعه کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده