// شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷

شایعه: نسخه جدید ایکس‌باکس وان با معماری پولاریس، امسال عرضه می‌شود

پیش از این اعلام شده بود که مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ سبک‌تر ایکس‌باکس وان را عرضه کند. با این‌حال شایعاتی در سطح فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهند نسخه قوی‌تر این کنسول با استفاده از معماری جی‌پی‌یو پولاریس کمپانی ای‌ام‌دی بزودی عرضه خواهد شد.

این شایعه براساس توییت‌‌های افرادی شکل گرفته در هنگام استفاده از کنسول به کلمه پولاریس برخورد کرده‌اند. در زیر می‌توانید تصویری از کنسول فردی را ببینید که در هنگام استفاده از سرویس نت‌فلیکس با کلمه پولاریس روبه‌رو شده است.

Xbox-One-Polaris

در ادامه، لیسا سو مدیرعامل ای‌ام‌دی درEarnings call (تله‌کنفرانسی که شرکت‌های سهامی عام نتایج مالی را به اطلاع سهام‌داران می‌رسانند) سه ماهه سوم ۲۰۱۵ توضیحاتی داده است که نامربوط به عرضه نسخه جدید ایکس‌باکس وان نیستند:

تقاضاهای دریافتی از کمپانی‌های سونی و مایکروسافت نشان می‌دهند که فروش بالای کنسول‌های این نسل همچنان ادامه خواهد داشت. ما نیز به کسب درآمد از طریق ارائه طرح‌های نیمه سفارشی اضافه در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ ادامه خواهیم داد.

به دلیل اشاره لیسا سو به ارائه محصولات از نیمه دوم سال ۲۰۱۶، می‌توان انتظار داشت که ایکس‌باکس وان مبتنی بر ای‌پی‌یو جدید در ژوئن ۲۰۱۶ یا جولای ۲۰۱۶ عرضه شود. البته این خبر همچنان در حد شایعه بوده و براساس مشاهدات دیگر افراد تنظیم شده است و هنوز تایید رسمی بر محتویات این خبر منتشر نشده است.

منبع: Segmentnext

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده