نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

کمپین جمع‌آوری سرمایه برای Shenmue 3 به ۶.۵ میلیون دلار رسید

از زمان معرفی بازی Shenmue 3 در جریان نمایشگاه E3 در تابستان و آغاز کمپین مردمی برای جمع‌آوری سرمایه ساخت این بازی، Shenmue 3 توانسته به یکی از موفق‌ترین بازی‌های کیک‌استارتر تبدیل شود. امروز این بازی مرز ۶.۵ میلیون دلار را پشت سر گذاشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

دیگر عادت کردیم که هر چند وقت یکبار، خبر جدیدی از رکورد جدید کمپین‌ مردمی جمع‌آوری سرمایه بازی Shenmue 3 بشنویم. هر موقع هم که تیم سازنده بازی به موفقیت جدیدی دست پیدا می‌کنند، اعلام می‌کنند که ویژگی جدیدی نیز به بازی اضافه خواهند کرد.

این‌بار یو سوزوکی و تیم سازنده‌اش توانسته‌اند مرز ۶.۵ میلیون دلار را رد کنند. این سرمایه از طریق دو پلتفرم کیک‌استارتر و استکر بکر (Stacker Backer) شرکت پی‌پل به دست آمده است. یو سوزوکی ضمن اعلام این خبر، افزود که با این مقدار سرمایه، آنها توانایی این را پیدا کردند که فیزیک رگ‌دال (Ragdoll Physics) را به بازی اضافه کنند.

با تمام این اوصاف، سوزوکی اعلام کرده بود که پروژه ساخت Shenmue 3، پروژه بسیار جاه‌طلبانه‌ای است و وی و تیمش برای اینکه بتوانند بازی مورد انتظار خودشان را بسازند، به ۱۰ میلیون دلار سرمایه نیاز دارند.

سوزوکی، چندین بار اعلام کرده بود که وی قصد دارد که یک دنیای بسیار وسیعی در بازی بگنجاند و این‌کار نیازمند سرمایه زیادی است. اما وی خاطرنشان کرده است که آنها سعی می‌کنند با هر مقدار پولی که برای بازی جمع‌آوری شد، بهترین بازی ممکن را برای طرفداران بسازند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

در دیگر اخبار مربوط به بازی Shenmue 3، چندی پیش اعلام شده بود که این بازی آخرین قسمت از این مجموعه نخواهد بود. همچنین، پیشتر شایعه‌ای مطرح شده بود که سوزوکی، کارگردان بازی، در مقطعی به نسخه ایکس‌باکس وان بازی اشاره کرده است که این خبر به سرعت تکذیب شد.

Shenmue 3 قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

نظر شما درباره Shenmue 3 چیست؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده