نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

امتیاز مجموعه فیلم‌های Halloween برای فروش قرار گرفت

با توجه به اخبار منتشر شده توسط وب‌سایت بلادی دیسگاستینگ، استودیو فیلم‌سازی دایمنشن، امتیاز مجموعه فیلم‌های ترسناک هالووین در از دست داد و امتیاز این مجموعه هم‌اکنون برای فروش قرار گرفته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با استناد به وب‌سایت بلادی دیسگاستینگ، استودیو فیلم‌سازی دایمنشن که زیر مجموعه کمپانی واینشتاین است و پیش از این حقوق مجموعه فیلم‌های ترسناک هالووین را در اختیار داست، تصمیم گرفت که پس از اتمام مدت زمانی که حقوق استفاده از از مجموعه فیلم‌های ترسناک معروف را داشت، آن را تمدید نکند و حقوق مجموعه هالووین هم‌اکنون برای فروش قرار گرفته است.

همچنین در ادامه این خبر آمده که به نظر می‌رسد کمپانی میرامکس علاقه زیادی به خریدن حقوق این مجموعه دارد و حتی کارهای پیش‌تولید فیلم جدید هالووین را آغاز کرده است. میرامکس علاوه بر به دست آوردن حقوق این مجموعه، قصد دارد که تبدیل به توزیع کننده جدید آن هم بشود.

تا به حال ۱۰ محصول مختلف از این مجموعه ترسناک ساخته شده که شامل فیلم، کتاب،‌ کمیک و یک بازی ویدیویی می‌شوند. تمرکز اصلی داستان هالووین برروی شخصی به نام مایکل مایرز است که از زمانی که کودک بوده به دلیل قتل خواهر بزرگ‌ترش به تیمارستان برده شده و پس از ۱۵ سال از تیمارستان فرار می‌کند و شروع به کشتار اهالی شهر هادنفیلد واقع در ایالت ایلینوی می‌کند. دلیل انتخاب نام هالووین برای این مجموعه، این است که قتل‌های وی فقط در روز هالووین رخ می‌دهد. فیلم‌های ساخته شده از روی این مجموعه تا به حال توانسته به فروشی معادل با ۳۶۶ میلیون دلار در سرتاسر جهان دست پیدا کند.

شما دوست دارید که کدام یک از کمپانی‌های فیلم‌سازی حقوق مجموعه هالووین را به دست آورد؟ اگر یکی از دو کمپانی پارامونت و یا نیو لاین این کار را انجام دهد، دیدن فیلمی با حضور مایکل مایرز در دنیای فیلم‌های جمعه سیزدهم و کشتار با اره‌برقی در تگزاس زیاد دور از ذهن نخواهد بود.

چندی پیش نیز استودیوهای ندرریلم، سازنده بازی Mortal Kombat X، اعلام کرد که آنها قصد داشتند مایکل میرز را به بازی خود اضافه کنند اما برای قرار دادن وی در بازی، به توافق نرسیدند.

نظر شما درباره مجموعه فیلم‌های هالووین چیست؟ آیا شما این فیلم‌ها را تماشا کرده‌اید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده