نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

کنترلرهای الیت ایکس باکس تا مارس ۲۰۱۶ کم یاب خواهند بود

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید کنترلر الیت ایکس‌باکس وان را تهیه کنید اما آن را پیدا نمی‌کنید، تنها نیستید و بنا با گفته مایکروسافت احتمالا باید تا مارس ۲۰۱۶ ( اسفند / فروردین ) برای تهیه این کنترلر صبر کنید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کنترلر الیت ایکس‌باکس وان، تبدیل به یکی از کم‌یاب‌ترین وسایل جانبی کنسول‌ها شده است و تقریبا تمام خرده‌فروش‌های بزرگ و کوچک موجودی آن را تمام کرده‌اند و هرگاه بار جدیدی می‌رسد، این کنترلر ۱۵۰ دلاری با سرعت فروش می‌رود. یکی از نمایندگان مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت تک اینسایدر اعلام کرد که آنها هر هفته بار جدیدی را به خرده‌فروشی‌ها ارسال می‌کنند. اما به دلیل تقاضای زیاد، این بارها به سرعت تمام می‌شوند و این مساله احتمالا تا ماه مارس سال ۲۰۱۶ ادامه خواهد داشت:

با اینکه موجودی کنترلر الیت ایکس‌باکس وان در بسیاری از خرده‌فروشی‌های سرتاسر دنیا تمام شده است، ما به شدت در حال کار هستیم تا بتوانیم تعداد بیشتری از این کنترلر را در دسترس طرفداران قرار دهیم. ما قصد داریم که هر هفته تعداد بیشتری از این کنترلر را به خرده‌فروشی‌ها ارسال کنیم اما ممکن است این کنترلر تا ماه مارس سال ۲۰۱۶، کم‌یاب باشد.

با این همه، اگر شما مشتاق تهیه این کنترلر هستید،‌ چند راه مختلف برای تهیه آن وجود دارد. یکی از این راه‌ها، خرید باندل الیت کنسول ایکس‌باکس وان به قیمت ۵۰۰ دلار است که علاوه بر یک کنسول یک ترابایتی، دارای یک کنترلر الیت نیز هست.

دلیل اصلی نایاب بودن این کنترلرها،‌ دست‌کم گرفتن فروش آن توسط مایکروسافت است. چندی پیش کریس کاپوسلا، مدیر بازاریابی مایکروسافت، در این‌باره گفته بود که هنگامی که آنها در نمایشگاه E3 2015 از قیمت ۱۵۰ دلاری این کنترلر رونمایی کردند، بسیاری احساس کردند که این قیمت بسیار زیاد است و به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفت تعداد بسیار زیادی از آن را تولید نکند.

نظر شما درباره کم‌یاب بودن این کنترلر چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده