نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

سازنده Call of Duty: سال ۲۰۱۶ یک سال فوق‌العاده برای ما خواهد بود

با فرارسیدن سال نو میلادی، استودیو‌های مختلف بازی‌سازی هم به نوبه خود سال جدید را به طرفداران تبریک می‌گویند. در این بین استودیو اینفینیتی وارد توییتی منتشر کرده است که علاوه بر تبریک سال نو، نوید سالی بزرگ را برای این استودیو می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

سری محبوب Call of Duty کمپانی اکتیویژن چرخه‌ای سه ساله را بین استودیو‌های اینفینیتی وارد، اسلِج هَمِر و تری‌آرک طی می‌کند. سال ۲۰۱۶ نوبت استودیو اینفینیتی وارد برای ساخت قسمت جدید این بازی خواهد بود. حال این استودیو در روز آغازین سال نو میلادی توییتی منتشر کرده است که نوید سالی خوب را برای این استودیو می‌دهد:

سال نو مبارک! ۲۰۱۶ سال فوق‌العاده‌ای برای ما خواهد بود. به امید موفقیت‌های بیش‌تر.

این توییت نشان می‌دهد که اینفینیتی وارد امید زیادی به امسال و نسخه جدید سری ندای وظیفه دارد. آخرین اثر این استودیو بازی نه‌چندان موفق Call of Duty: Ghosts بود که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و اولین نسخه این سری بود که برای نسل هشتم کنسول‌های خانگی هم عرضه شد. نسخه بعدی این سری که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، Advanced Warfare از استودیو اسلِج همِر بود و در نهایت نسخه Black Ops 3 استودیو تری‌آرک هم در سال ۲۰۱۵ عرضه شد که یک اثر خوب و متفاوت بود. این بازی در بررسی زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کرد و توانست به عنوان بهترین بازی چند‌نفره سال ۲۰۱۵ هم از دید تیم زومجی انتخاب شود. دانیال نوروزی در نقد خود از بازی نوشت:

Call of Duty: Black Ops 3 از آن دست بازی‌هایی است که باید بدون توجه به نامی که یدک می‌کشد، آن را بازی کرد و لذت برد. تنها بخشی که نمی‌توان ایراد خاصی به آن وارد کرد، چند نفره‌ی آنلاین و با کمی ارفاق، بخش زامبی بازی است که هرچقدر هم مخالفشان باشید، باز هم می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. اما از طرف دیگر، بخش داستانی که از اول مجموعه، جزو پیکره اصلی بازی محسوب می‌شده است، در این قسمت به شدت ضعیف و با پیچید‌گی بی‌جهت ارا‌ئه شده که نه تنها لذت بخش نیست، بلکه باعث گیجی هرچه بیشتر بازیکن می‌شود!

البته نسخه سال ۲۰۱۶ سری Call of Duty هنوز رسما تایید نشده است و باید منتظر تایید رسمی آن از جانب اکتیویژن و اینفینیتی وارد باشیم. البته این استودیو چندی پیش برای جذب یک طراح گیم‌پلی آگهی استخدام منتشر کرده بود که احتمالا بر روی نسخه جدید ندای وظیفه کار خواهد کرد.

به نظر شما این استودیو توانایی ساخت یک ندای وظیفه موفق را دارد؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده