نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

ثبت علامت تجاری Phantom Dust توسط مایکروسافت برای ایکس باکس وان

هنگامی که استودیو دارک ساید گیمز، سازنده بازی Phantom Dust، تعطیل شد، بسیاری گمان کردند که ساخت این بازی لغو شده است. اما به نظر می‌رسد که بازی کماکان برای کنسول ایکس‌باکس وان در دست ساخت است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در سال ۲۰۱۴، کمپانی مایکروسافت خبر از ساخت بازی Phantom Dust به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان توسط استودیو دارک ساید گیمز داده بود اما بسته شدن این استودیو، پروژه را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

بنا به گزارش وب‌سایت دوال‌شاکرز، اخیرا وب‌سایت دفتر ثبت پتنت و علامات تجاری ایالات متحده، نام تجاری Phantom Dust را در لیست نام‌های تجاری خود قرار داده است. این نام در تاریخ ۱۳ ژانویه (۲۳ دی)  توسط مایکروسافت و در کلاس‌های ۹ و ۴۱ ثبت شده است.

در دفتر ثبت پتنت و علامات تجاری آمریکا، کلاس ۹ مربوط به نرم‌افزار بازی‌های ویدیویی و کلاس ۴۱ مربوط به نرم‌افزار بازی‌های ویدیویی آنلاین می‌شود. با این حساب، اگر مایکروسافت قصد ساخت این بازی را داشته باشد، باید منتظر دیدن ویژگی‌های آنلاین نیز در آن باشیم.

چندی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرده بود بازی کماکان در حال طی کردن مراحل ساخت خود است و این کمپانی برنامه دارد آن را منتشر کند و این اقدام آنها نیز، صحبت‌های پیشین‌شان را تایید می‌کند. تنها کاری که مایکروسافت باید بکند، پیدا کردن یک استودیو معتبر و خلاق برای ادامه دادن پروژه ساخت بازی است.

نسخه اصلی بازی Phantom Dust برای کنسول ایکس‌باکس عرضه شده بود اما با استقبال خوب گیمرها مواجه نشد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بازسازی بازی می‌تواند انتظارات طرفداران را برآورده کند یا خیر.

نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا شما شانس تجربه نسخه اصلی بازی را داشتید؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده