// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

بازی Mario Kart 64 بزودی بر کنسول Wii U عرضه می‌شود

طبق اعلام نینتندو بازی ریسینگ و محبوب Mario Kart 64 که در سال ۱۹۹۷ بر روی Nintendo 64 عرضه شد، در هفته جاری در دسترس دارندگان کنسول Wii U قرار می‌گیرد. با زومجی همراه باشید.

بر طبق پست منتشر شده بر روی صفحه نینتندو اروپا بر روی شبکه اجتماعی توییتر، بازی محبوب و موفق Mario Kart 64 از طریق قابلیت کنسول مجازی برای کنسول Wii U و در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۶ (۱ بهمن ۱۳۹۳) در اروپا عرضه می‌شود. در متن پست نینتندو اروپا چنین آمده است:

MarioKart 64 روز پنج‌شنبه بر روی WiiU عرضه می‌شود.

علی‌رغم تایید عرضه بازی MarioKart 64 در اروپا، تا این لحظه انتشار این بازی در آمریکای شمالی هنوز تایید نشده است. براساس اعلام وب‌سایت یوروگیمر بازی MarioKart 64 بر روی کنسول Wii U با قیمت ۸.۹۹ پوند به فروش خواهد رسید. این بازی که بیش از چهار بازیکن را پشتیبانی می‌کند، تعدادی از خاطره‌انگیزترین پیست‌های Mario Kart از جمله Moo Moo Farm، Toad's Turnpike و Yoshi Valley را در خود جای داده است. MarioKart 64 جزء اولین بازی‌هایی است که از گرافیک سه بعدی مبتنی بر چندضلعی بهره می‌برد و به سبب این ویژگی پیست‌های این بازی دارای عناصر محیطی چون پل و دیواره است که امکان طراحی آن‌ها در گرافیک‌های مود 7 وجود ندارد. با این‌حال شخصیت هویت دو بعدی خود را حفظ کرده‌اند. در پایان لازم به ذکر است که MarioKart 64 در حدود ۵.۵ میلیون نسخه در ایلات متحده و ۲.۲۴ میلیون در ژاپن فروش داشته است و طبق اعلام گیم اینفورمر در سراسر دنیا به تعداد ۹.۸۷ میلیون نسخه از این بازی به فروش رسیده است، که این رقم MarioKart 64 در جایگاه دومین بازی پرفروش Nintendo 64 پس از Super Mario 64 با ۱۱.۸۹ میلیون نسخه و بالاتر از GoldenEye 007 با ۸.۰۹ میلیون نسخه قرار می‌گیرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده