نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

فروش فیلم Star Wars: The Force Awakens از ۱.۸ میلیارد دلار عبور کرد

فیلم The Force Awakens، شاهکار پر سر و صدای جی‌جی آبرامز، فروش خود را به ۱.۸ میلیارد دلار رساند. اکنون دیگر فیلم‌های تایتانیک و آواتار نفس‌های این فیلم را پشت سر خود در رده‌بندی پر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما به خوبی حس می‌کنند. با زومجی همراه باشید.

هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان همچنان به فروش عالی خود ادامه می‌دهد. فیلم Star Wars: The Force Awakens در آخر هفته قبل ۲۵.۱ میلیون دلار در فروش داخلی و ۴۷.۳ میلیون دلار دیگر در فروش خارجی به فروش کلی خارق العاده‌اش اضافه کرده است. اکنون فروش جهانی این فیلم به ۱ میلیارد و ۸۶۳ میلیون دلار رسیده است.

این فیلم در حال حاضر یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما در بخش فروش جهانی (بدون احتساب تورم) است، اما با وجود درخشش در گیشه، هنوز پشت سر شاهکار‌های جیمز کامرون یعنی تایتانیک (با فروش ۲.۱۸۶ میلیارد دلار) و آواتار (با فروش ۲.۷۸ میلیارد دلار) در جایگاه سوم قرار دارد.

بر اساس گزارش سایت ددلاین، نمایش نسخه‌ی سه بعدی شده‌ی فیلم تایتانیک با استقبالی ۳۴۸ میلیون دلاری رو به رو شده است. البته با در نظر گرفتن فروش نسخه‌ی اصلی فیلم‌ها و با فروش آخر هفته‌ی گذشته فیلم جنگ ستارگان، باید گفت که The Force Awakens تایتانیک را هم با ۳۱ میلیون دلار بیشتر پشت سر گذاشته است.

اخیرا هم جان بویگا، هنرپیشه نقش فین در این فیلم در صحبت‌هایی درباره‌ی قسمت هشتم این فیلم اعلام کرده بود که جنگ ستارگان ۸ فضای تاریک تری را خواهد داشت.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده