نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

جزییات بروزرسانی جدید ایکس‌باکس وان هفته آینده منتشر خواهد شد

پس از نزدیک به دو ماه بی‌خبری از بروزرسانی‌های جدید و اساسی کنسول ایکس‌باکس وان، به نظر می‌رسد که هفته آینده مایکروسافت جزئیات جدیدی از آپدیت بعدی کنسول منتشر خواهد کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پس از عرضه بروزرسانی بزرگ «Xbox One Experience» که مایکروسافت آن را بزرگ‌ترین آپدیت تاریخ کنسول‌ها می‌داند، ماه آخر سال ۲۰۱۵ و ماه اول سال ۲۰۱۶ خبری از آپدیت‌های این کنسول نبود و مایکروسافت قصد داشت تا با پایدار نگه داشتن کنسول در این ماه‌ها، تجربه‌ای بدون دردسر را برای کاربران در ایام تعطیلات سال نو میلادی فراهم کند. حال پس از پشت سر گذاشتن این ایام، مایک ایبارا، برنامه‌نویس ارشد بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، توییتی منتشر کرده که بر اساس آن هفته آینده توضیحات جدیدی در مورد آپدیت اساسی بعدی ایکس‌باکس وان ارائه خواهد شد. متن این توییت به شرح زیر است:

هفته آینده منتظر اطلاعات جدیدی در مورد آپدیت بعدی باشید.

چندی پیش ایبارا ویدیویی کوتاه در توییتر خود منتشر کرد که قابلیتی جدید را برای ویژگی پارتی ایکس‌باکس وان معرفی می‌کرد و ممکن است در آپدیت بعدی این قابلیت به کنسول اضافه شود. همچنین مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که تا تابستان نباید منتظر ویژگی موسیقی پیش‌زمینه در این کنسول باشیم و در نتیجه در آپدیت بعدی خبری از این ویژگی نخواهد بود.

به هر حال باید تا هفته آینده منتظر این اطلاعات جدید باشیم تا بدانیم که آپدیت ماه فوریه (۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند) چه ویژگی‌هایی به کنسول اضافه خواهد کرد.

شما دوست دارید چه امکاناتی به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شود؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده