نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

سازنده Brutal Legend از علاقه خود برای انتشار بازی برروی ایکس باکس وان خبر داد

تیم شیفر، رئیس استودیو دبل فاین، که بازی Brutal Legend را برای نسل هفتم منتشر کرده بود، از علاقه خود برای در دسترس قرار دادن بازی از طریق ویژگی Backwards Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان خبر داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مایکروسافت با معرفی کردن قابلیت پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 بر روی ایکس‌باکس وان، باعث شده که بسیاری از بازی‌های کلاسیک کنسول 360 برای ایکس‌باکس وان نیز در دسترس قرار بگیرند. با این حال، مایکروسافت برای اینکه بتواند این بازی‌ها را به لیست بازی‌های Backwards Compatibility اضافه کند، باید از ناشر و سازنده بازی، اجازه رسمی دریافت کند. یکی از بازی‌هایی که بسیاری از طرفداران نسبت به در دسترس قرار گرفتنش علاقه نشان دادند،‌ بازی Brutal Legend بود. امروز، تیم شیفر، رئیس استودیو دبل فاین و یکی از خالقین بازی، در توییتر در پاسخ به یکی از طرفداران که پرسیده بود آیا این بازی شانس این را دارد که به لیست بازی‌های ایکس‌باکس 360 که توسط ایکس‌باکس وان اجرا می‌شوند، قرار بگیرد، اعلام کرد که این ایده بسیار جالبی خواهد بود و وی از این ایده استقبال می‌کند.

به نظر می‌رسد شیفر با این حرف، به صورت ضمنی اجازه قرار گرفتن Brutal Legend را در لیست به مایکروسافت داده است اما داستان بازی‌ای مانند Brutal Legend به همین سادگی‌ها نیست زیرا که در این بازی از افراد بسیار مشهوری از قبیل جک بلک، لمی کیلمستر فقید، راب هالفورد،‌ آزی آزبورن، لیتا فورد و تیم کاری استفاده شده است و برای انتشار مجدد بازی، مایکروسافت باید اجازه تمام آنها را به دست بیاورد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به استودیو دبل فاین و بازی Brutal Legend، چندی پیش شیفر اعلام کرده بود که در صورت موفقیت Psychonauts 2، بازی جدید این استودیو، آنها ساخت قسمت دوم Brutal Legend را بررسی خواهند کرد.

چندی پیش نیز فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس اعلام کرده بود که به زودی باید منتظر انتشار لیست ماه ژانویه این قابلیت باشیم. از زمان رونمایی از قابلیت Backwards Compatibility، مایکروسافت اعلام کرده که هر ماه بازی‌های جدیدی به لیست بازی‌هایی که توسط ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌شوند، اضافه خواهد کرد.

نظر شما درباره انتشار بازی Brutal Legend برای کنسول ایکس‌باکس وان چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده