نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

مارول و نت فلیکس سریالی با محوریت شخصیت پانیشر می‌سازند

بنا بر گزارشات منتشر شده،‌ نت‌فلیکس با همکاری مارول، قصد ساخت یک سریال با محوریت پانیشر، شخصیت محبوب طرفداران دنیای کمیک‌های مارول را دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فصل دوم سریال تحسین شده دردویل (Daredevil)، به زودی از شبکه نت‌فلیکس پخش خواهد شد و پیش از این مشخص شده بود که شخصیت The Punisher، در فصل دوم این سریال، حضور پررنگی خواهد داشت. حال به نظر می‌رسد که این شبکه اینترنتی قصد دارد با همکاری مارول، یک سریال با محوریت این شخصیت بسازد.

بنا به گزارش وب‌سایت تی‌وی لاین، نت‌فلیکس به قدری از بازی جان برنتال در نقش فرانک کسل / پانیشر در فصل دوم سریال دردویل راضی است که قصد دارد یک سریال جدا بر اساس این شخصیت بسازد. اگر ساخت سریال تلویزیونی پانیشر تایید شود، ششمین سریالی خواهد بود که این شبکه بر اساس کتاب‌های کمیک مارول می‌سازد. از دیگر سریال‌هایی که این شبکه بر اساس کمیک‌های مارول ساخته، می‌توان به جسیکا جونز (که اخیرا ساخت فصل دوم آن تایید شد)، لوک کیج (که در سال ۲۰۱۶ پخش خواهد شد)، Iron Fist و The Defenders (که در حال طی کردن مراحل ساخت خودشان هستند)، اشاره کرد.

بنتال، بازیگر شخص پانیشر در فصل دوم سریال دردویل، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت اینترتینمت ویکلی انجام داده، درباره نقش خودش صحبت‌هایی کرده است. فرانک کسل، پس از اینکه خانواده‌اش در جلوی چشمانش به قتل می‌رسند، تصمیم می‌گیرد در قالب شخصیت پانیشر، به جنگ با تبهکاران برود:

پانیشر شخصیت بسیار مهمی است و من افتخار می‌کنم که شانس این را پیدا کردم که نقش وی را ایفا کنم. او شخصیتی است که برای بسیاری از طرفداران مهم است. خیلی از مردم در نیویورک وقتی من را در خیابان می‌دیدند، به من می‌گفتند که نقش وی را خوب ایفا کن و آن را خراب نکن.

نکته مهم درباره شخصیت فرانک کسل، پوچی درونی او است. او در حال کنار آمدن با غم از دست دادن همسر و فرزندش است. او پر است از خشم، نفرت و شرم و به خاطر از دست دادن همسر و فرزندش احساس مسئولیت می‌کند. من در ۶ ماه گذشته برای اینکه در این نقش فرو بروم، مجبور بودم خودم را در تیره‌ترین فضای ممکن تصور کنم.

فصل دوم دردویل، فصل خاصی خواهد بود. اگر فکر می‌کنید فضای فصل اول تیره بود، ما در فصل دوم این تیرگی را به نقاط جدیدی می‌بریم.

فصل دوم سریال دردویل به طور کامل در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) برروی شبکه اینترنتی نت‌فلیکس قرار خواهد گرفت. از بازیگران این سریال می‌توان به چارلی کاکس، دبورا آن ول، الدن هنسون، الودی یانگ، روساریو داوسون و اسکات گلن اشاره کرد.

نظر شما درباره فصل دوم سریال دردویل و سریال پانیشر چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده