نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

انتشار مرحله جدیدی برای Doom توسط خالق بازی پس از ۲۱ سال!

جان رومرو، یکی از خالقین بازی Doom، امروز با اعلام توییتی در حساب رسمی توییتر خود، اعلام کرد که پس از ۲۱ سال یک مرحله جدید برای این بازی طراحی کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

جان رومرو، یکی از کهنه‌کارترین طراحان بازی‌های ویدیویی و یکی از خالقین بازی فوق‌العاده محبوب و دوران‌ساز Doom، امروز با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خود، خبر بسیار خوبی برای طرفداران خود و بازی Doom داشت. او در این توییت اعلام کرد که پس از ۲۱ سال، یک مرحله جدید برای این بازی ساخته است و در این توییت لینک دانلود این مرحله را برای طرفداران قرار داد. می‌توانید توییت وی را در زیر مشاهده کنید:

Romero ۲۱ سال از زمانی که من برای بازی Doom مرحله طراحی کرده بودم می گذرد. این شما و این هم نسخه من از مرحله E1M8 که توسط DOOM1.WAD ساخته شده است.

این مرحله که نامش Tech Gone Bad است، برای مراحل تک‌نفره، چندنفره و Deathmatch طراحی شده است.

در ادامه، رومرو اعلام کرد که این مرحله یک «دستگرمی» بوده است. وی در حدود یک سال و نیم پیش اعلام کرده بود که در حال ساخت یک بازی شوتر جدید است. رومرو، برای ساخت این مرحله در طی مدت دو هفته گذشته، چندین ساعت وقت گذاشته است. در زیر نیز می‌توانید توضیحات رومرو درباره این مرحله را بخوانید:

پس از خارج شدن از ایستگاه کامپیوتر، شما می‌دانستید که اتفاقات بسیار بدی انتظار شما را می‌کشند. شما هنوز به جایی که شیاطین از آنجا وارد می‌شدند، نرسیده‌اید. در فلزی پشت سر شما بسته شده است و شما می‌فهمید که در Phobo Anomaly هستید. در تمام این مکان، نشانه‌هایی از جهنم دیده‌ می‌شود و تمام تاسیسات مورد حمله قرار گرفته است. اکنون وظیفه شما است که پورتال را پیدا کنید و از ورود شیاطین از طریق آن جلوگیری کنید. شما می‌دانید که UAC صدها دانشمند داشته که در جای نامعلومی مشغول به کار هستند.

چندی پیش نیز رومرو در جلسه پرسش و پاسخی که با طرفدارانش داشت، اعلام کرده بود که بازی‌های ویدیویی، نهایت هنر هستند.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این بازی هستید، می‌توانید با مراجعه به صفحه دراپ‌باکس رومرو، این مرحله را دانلود کنید و نظرات خود را درباره این مرحله با ما در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده