نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

ساخت مجدد سریال 24 بدون حضور جک باوئر!

سال گذشته شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه شبکه فاکس، قصد دارد سریال محبوب 24 را مجددا اما این‌بار با بازیگران و عوامل جدید بسازد. امروز این خبر تایید شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگر از طرفداران سریال‌های تلویزیونی باشید، مطمئنا سریال اکشن محبوب 24، با بازی کیفر ساترلند در نقش جک باوئر را دیده‌اید. سال گذشته شایعاتی مطرح شده بود که شبکه فاکس، قصد دارد این سریال را دوباره بسازد و امروز این خبر به طور رسمی تایید شد. تنها نکته‌ای که شاید بسیاری از طرفداران این مجموعه تلویزیونی را ناراحت کند، این است که کیفر ساترلند دیگر در این سریال جدید که ۲۴: میراث(24: Legacy) نامیده‌ می‌شود، حضور نخواهد داشت زیرا فاکس قصد دارد سریال جدید را با عوامل و بازیگران جدید بسازد. با این حال، ۲۴: میراث، دقیقا مانند برادر بزرگ خودش، از فرمت «اتفاق افتادن وقایع در زمان واقعی» پیروی می‌کند.

میراث، داستان یک قهرمان نظامی را تعریف می‌کند که از جنگ به آمریکا بازگشته است و مشکلاتی برایش به وجود آمده است. به همین دلیل وی برای نجات جان خودش و جلوگیری از یکی از بزرگ‌ترین حملات تروریستی تاریخ، به CTU (سازمان ضد تروریستی معروف مجموعه) مراجعه می‌کند.

در حال حاضر شبکه فاکس فقط مجوز ساخت قسمت اول این سریال جدید را صادر کرده است و این احتمال وجود دارد که در صورت رضایت نداشتن سران این شبکه از قسمت اول، ساخت ادامه پروژه لغو شود. تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه، هاوارد گوردون، مانی کوتو و ایوان کتز هستند.

سال گذشته، گری نیومن، مدیرعامل شبکه فاکس اعلام کرده بود که آنها خیلی علاقه دارند که ساترلند را به این مجموعه بازگردانند اما او علاقه‌ای به ادامه دادن مجموعه ۲۴ ندارد:

این کاری نیست که کیفر در حال حاضر علاقه‌مند به انجامش باشد اما او ما را تشویق کرد که راهی برای راه‌اندازی مجدد سریال پیدا کنیم.

نیومن همچنین گفته بود که این امکان وجود دارد که ما شخصیت‌های قدیمی این مجموعه را در سری جدید هم ببینیم اما اعلام کرده بود شانس اینکه تمام بازیگران عوض شوند، بسیار بالا است.

با استناد به گزارش اینترتینمنت ویکلی، فاکس قصد دارد که یک بازیگر آفریقایی - آمریکایی برای نقش اصلی سریال جدید پیدا کند. هنوز هیچ بازیگری برای ایفای این نقش انتخاب نشده است اما این شبکه در حال جستجو است زیرا قسمت پایلوت سریال قرار است زمستان امسال فیلم‌برداری شود.

سریال ۲۴، برای هشت فصل متوالی پخش شد و پس از یک وقفه ۴ ساله، در سال ۲۰۱۴ یک مینی سریال ۱۲ قسمتی با نام ۲۴: یک روز دیگر زندگی کن (24: Live Another Day) از این مجموعه ساخته شد که ساترلند نیز در آن نقش اصلی را برعهده داشت.

با اینکه سریال در زمان خودش به دلیل فرمت خاصش بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود، اما این شخصیت جک باوئر بود که دلیل اصلی موفقیت ۲۴ بود و به همین دلیل شک و شبهه‌های فراوانی درباره ۲۴: میراث و موفقیت آن وجود دارد. پس از اعلام این خبر نیز، دیوید هیتر، صداپیشه شخصیت سالید اسنیک در مجموعه Metal Gear Solid، با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خودش، به بازنگشتن کیفر ساترلند به این مجموعه واکنش نشان داد. صحبت‌های وی از این نظر حائز اهمیت هستند که کیفر ساترلند، در دو بازی آخر مجموعه متال گیر یعنی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، به جای هیتر وظیفه صداپیشگی این شخصیت را برعهده داشت. هیتر در توییت خود چنین گفت:

شما نمی‌توانید به همین راحتی یک شخصیتی مانند کیفر ساترلند را در مجموعه جدید جایگزین کنید! شخصیت جک باوئر بود که این سریال را تعریف می‌کرد!

نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا ۲۴: میراث می‌تواند مورد استقبال طرفداران این مجموعه قدیمی قرار بگیرد؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده