نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تارانتینو قصد دارد The Hateful Eight را به صورت یک نمایشنامه بر روی صحنه ببرد

کوئتین تارانتینو، کارگردان فیلم تحسین شده هشت نفرت‌انگیز (The Hateful Eight)، اعلام کرده که قصد دارد این فیلم را به صورت یک نمایشنامه برروی صحنه تئاتر ببرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنا به گزارش وب‌سایت رپ، کوئنتین تارانتینو، کارگردان صاحب سبک هالیوود که اخیرا فیلم هشت نفرت‌انگیز را برروی پرده سینماها داشت،‌ پس از مراسم گلدن گلوب، اعلام کرد که قصد دارد این فیلم را به صورت یک نمایشنامه در بیاورد و آن را برروی صحنه تئاتر ببرد:

من به طور کامل درباره این مسئله فکر کرده‌ام و فقط منتظر هستم که این فصل تمام شود و شروع به نوشتن نمایشنامه آن بکنم.

در ادامه، تارانتینو افزود که وظیفه کارگردانی این نمایش را نیز خودش برعهده دارد و گفت که پیش از اینکه این فیلم را بسازد، هاروی واین‌اشتاین، تهیه کننده فیلم، اصرار داشته که او به جای ساختن فیلم The Hateful Eight، آن را تبدیل به یک نمایشنامه بکند:

راستش را بخواهید، هاروی قصد داشت که کاری کند که من اول نمایشنامه هشت نفرت‌انگیز را برروی صحنه تئاتر ببرم. او به من گفت بیا قبل از اینکه فیلم را بسازیم، اول آن را به صورت یک نمایش برروی تئاتر ببریم و من به او گفتم ببین من می‌توانم این کار را انجام دهم اما من ذات مرموز بودن هشت نفرت‌انگیز را دوست دارم و این مسئله را فقط می‌توانم در فیلم نشان بدهم. همچنین من فیلم ۷۰ میلیمتری و برف را دارم! پس اجازه بده که ابتدا فیلم را بسازم!

۸ نفرت انگیز که هشتمین فیلم سینمایی بلند این کارگردان است، ابتدا به صورت محدود و بر روی فیلم ۷۰ میلیمتری اکران شد و در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۸ دی) به صورت عمومی به نمایش درآمد. چندی پیش نیز تارانتینو اعلام کرده بود که فقط قصد دارد که دو فیلم بلند سینمایی دیگر بسازد. همچنین، هشت نفرت‌انگیز، با مشکلات زیادی روبه‌رو بود. در ابتدا که فیلم‌نامه فیلم لو رفت و تارانتینو را مجبور کرد که فیلم‌نامه را دستخوش تغییراتی کند. پس از اکران نیز، نسخه‌ای از فیلم برروی سطح اینترنت فاش شد که متعلق به یک تهیه کننده هالیوود بود.

نظر شما درباره این فیلم چیست؟ آیا شما شانس تماشای آن را به دست آورده‌اید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده