نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

مشترکین ایکس باکس لایو گلد، هفته آینده می‌ توانند EA Access را به صورت رایگان تجربه کنند

کمپانی مایکروسافت امروز اعلام کرد تمام کسانی که اشتراک گلد سرویس ایکس‌باکس لایو را دارند، هفته آینده می‌توانند به صورت رایگان سرویس EA Access را تجربه کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بلاگ میجر نلسون امروز اعلام کرد که مشترکین سرویس گلد ایکس‌باکس لایو، از تاریخ ۱۹ تا ۲۴ ژانویه (۲۹ دی تا ۴ بهمن) می‌توانند به صورت رایگان سرویس EA Access را تجربه کنند و به بیش از ۱۲ بازی کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. تنها کاری که کاربران این سرویس باید انجام دهند، دانلود کردن اپلیکشن EA Access Hub از داشبورد کنسول ایکس‌باکس وان است.

با اینکه بازی‌هایی که در این سرویس وجود دارند، بازی‌های جدید نیستند، اما تجربه آنها برای کسانی که تا به حال فرصت بازی کردن آنها را نداشته‌اند؛ آن هم به صورت رایگان، مطمئنا لذت بخش خواهد بود. لیست بازی‌های موجود را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

پس از پایان یافتن این مدت، بازیکنان در صورت رضایت، می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۵ دلار یا سالیانه ۳۰ دلار، به عضویت این سرویس در بیایند.

چند روز پیش نیز، کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد که سرویس EA Access را برروی رایانه‌های شخصی نیز راه‌اندازی کرده و عملکرد این سرویس برروی پی‌سی، دقیقا مشابه با عملکرد آن برروی کنسول ایکس‌باکس وان است. علاوه بر دسترسی به نسخه کامل برخی بازی‌های این کمپانی، مشترکین این سرویس می‌توانند بازی‌های الکترونیک آرتز را پیش از عرضه تجربه کنند و در صورت تمایل، آنها را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

نظر شما در این‌باره چیست؟‌ آیا شما نیز قصد دارید این سرویس را تجربه کنید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده