// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

Space Hulk: Ascension بر روی پلی‌استیشن 4 ‌منتشر می‌شود

بر طبق اخبار، بازی Space Hulk: Ascension که در سال ۲۰۱۳ برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است، به صورت دیجیتالی و فیزیکی بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد. با زومجی و جزئیات بیشتر همراه باشید.

بازی Space Hulk: Ascension که در سال ۲۰۱۳ بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده بود، بزودی در دسترس دارندگان پلتفرم پلی‌استیشن 4 نیز قرار می‌گیرد. همچنین سپتامبر سال گذشته استودیو فول کنترول، سازنده بازی، نسخه پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا را در آمریکای شمالی و در ماه اکتبر در اروپا و استرالیا منتشر کرد. کمپانی اچ‌آر گیمز وظیفه عرضه نسخه بروزرسانی شده Space Hulk که توسط استودیو فان‌باکس مدیا بر روی پلی‌استیشن 4 پورت شده را بر عهده دارد. این نسخه از بازی شامل بسته الحاقی  Salamader و دیگر محتواهای نسخه رایانه‌های شخصی خواهد بود.

Space Hulk نمایی از گیم‌پلی Space Hulk: Ascension

Accession از ده برابر محتوای اضافه نسبت به نسخه اصلی بهره برده و بین ۵۰ تا ۱۰۰ گیم‌پلی ارائه می‌دهد. این نسخه دارای ۱۰۳ ماموریت منحصربفرد در کمپین سه بخشی بوده و با بروزرسانی‌هایی چون تغییرات جدید موجودات فضایی ژن‌استیلر، بازسازی قوانین و مکانیک‌های بازی تخته‌ای، پیشرفت مهارت‌ها به سبک بازی‌های نقش‌آفرینی، مدیریت جوخه، سلاح‌های جدید، نقشه‌های پیچیده‌تر، سلاح‌های دوگانه و ماموریت‌های فلش (به ماموریت‌های جانبی که در هنگام کاوش در محیط به آن برخورد می‌کنید اطلاق می‌شود) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

علاوه بر نسخه پلی‌اسیتشن 4، این هفته نسخه Wii U بازی Space Hulk نیز بر روی فروشگاه دیجیتالی این کنسول به فروش می‌رسد.  در ابتدا قرار بود این نسخه در ماه مه ۲۰۱۵ عرضه شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده