نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

ساخت ادامه بازی Desert Bus برای پلی‎استیشن VR و آکیولس ریفت تایید شد

با استناد به صحبت‎های پن ژیلت، دنباله اثرDesert Bus که نسخه اصلی آن در سال ۱۹۹۵ قرار بود منتشر شود، برای پلی‎استیشن VR و آکیولس ریفت در دست ساخت است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی پن ژیلت، دنباله بازی Desert Bus با کمک رندی پچ‏‎فورد، رئیس استودیوی گیرباکس، در حال تکمیل فرایند ساخت خود است. ژیلت در این مورد گفت:

این یک قرارداد بسیار بزرگ است. دنباله بازی مذکور، در حال طی کردن مراحل ساخت خود است و ما فقط این کار را برای موسسه‎های خیریه انجام می‎دهیم. ما درحال ساخت چند بازی دیگر با این مضمون نیز هستیم و احتمالاً در قالب یک مجموعه برای پلی‎استیشن VR و آکیولس ریفت منتشر خواهند شد.

نسخه اصلی بازی Desert Bus، بخشی از اثرPenn & Teller’s Smoke and Mirrors محسوب می‎شد که قرار بود برای سگا مگا سی‌دی منتشر شود. بازیکنان در این اثر می‎بایست به وسیله یک اتوبوس  از شهر توسان واقع در ایالت آریزونا تا لاس وگاس ناحیه‎هایی از نوادا رانندگی می‎کردند.

این بازی همچنین ثابت کرده است که برای جمع‎آوری کمک‎های خیریه هم می‎تواند بسیار مفید باشد، همانند «Desert Bus for Hope» که توانست برای یک موسسه خیریه تحت عنوان «Child’s Play» هزاران دلار جمع‎آوری کند.

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده