نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

اتحاد دوباره بازیگران سریال F.R.I.E.N.D.S برای یک برنامه مخصوص برای شبکه ان بی سی

پس از سال‌ها، بالاخره تایید شد که ۶ هنرپیشه اصلی سریال فوق‌العاده محبوب F.R.I.E.N.D.S، برای یک برنامه دو ساعته مخصوص برای بزرگداشت جیمز باروز، کارگردان معروف، که از شبکه ان‌بی‌سی پخش خواهد شد، باز خواهند گشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

باب گرینبلات، رئیس شبکه ان‌بی‌سی، در جریان مراسم انجمن منتقدین تلویزیون که چهارشنبه برگزار شد، اعلام کرد که در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) سال جاری، شش هنرپیشه اصلی سریال F.R.I.E.N.D.S برای بزرگداشت جان باروز، کارگردان معروف تلویوزیون، دوباره برای اجرای یک برنامه مخصوص در این شبکه با هم متحد خواهند شد. وی پس از اعلام این خبر افزود:

من نمی‌توانم اطلاعات زیادی به شما بدهم، اما امیدوار هستم که هر شش هنرپیشه، با هم و در یک زمان دوباره در یک اتاق باشند. با این حال من مطمئن نیستم که آیا می‌توانیم این کار را انجام دهیم یا خیر.

پاول تلگدی، رئیس بخش سریال‌های واقعی شبکه ان‌بی‌سی، کمی بعد تایید کرد که هر ۶ هنرپیشه (جنیفر انیستون، کورتنی کاکس، لیزا کادرو، مت لبلان، متیو پری و دیوید شویمر) به نحوی در این برنامه مخصوص مشارکت خواهند داشت. با این حال هیچ جزئیاتی از این برنامه دو ساعته اعلام نشده است.

سریال دوستان، یکی از شش سریالی است که تمام هنرپیشگان آن دوباره برای یک برنامه مخصوص دور هم جمع می‌شوند و اولین سریالی هم از این شش سریال است که تا به حال یک برنامه مخصوص با تمام هنرپیشگانش تایید شده است. باروز، کارگردان افسانه‌ای تلویزیون است که اخیرا هزارمین قسمت سریال کمدی پر جمعیت (Crowded) را کارگردانی کرده است. این کارگردان ۷۵ ساله، سابقه مشارکت در ساخت سریال Cheers را داشته و قسمت‌های مختلفی از بسیاری از سریال‌ها را کارگردانی کرده است.

از سال ۲۰۰۴ که سریال F.R.I.E.N.D.S به اتمام رسید، اخبار بسیاری از جمع شدن دوباره بازیگران آن مطرح شده بود که هر دفعه به دلیل غیبت یکی از این ستارگان، این مسئله به وقوع نپیوسته بود. در سال ۲۰۱۴، انیستون، کاکس و کادرو جملگی در برنامه زنده با جیمی کیمل حضور پیدا کرده بودند. در ژانویه ۲۰۱۵ نیز شبکه نت‌فلیکس، تمام قسمت‌های این سریال را به سریال‌های خودش اضافه کرده بود.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا شما از طرفداران این سریال بوده‌اید و با شنیدن این خبر تا روز ۲۱ فوریه نمی‌توانید صبر کنید؟

منبع: Rolling Stone


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده