نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

استودیو سازنده Dead Rising برای چند پروژه بازیسازی جدید نیرو استخدام می‌کند

استودیو ونکوور کپ‌کام، سازنده سری Dead Rising، آگهی استخدامی در سایت خود منتشر کرده است که احتمال ساخته شدن قسمت بعدی بازی Dead Rising را افزایش می‌دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

شعبه ونکوور کانادا عمده شهرت خود را مدیون بازی‌های جهان‌باز زامبی‌کشی Dead Rising است که نسخه سوم آن سه سال پیش عرضه شده است و در این مدت خبری از ساخته شدن نسخه‌های بعدی بازی منتشر نشده است. حال این استودیو پستی رسمی در سایت خود منتشر کرده است که بر اساس آن دنبال استخدام طراح گرافیکی، بازیساز و تهیه‌کننده برای ساخت حداقل دو بازی با استفاده از موتور آنریل انجین 4 است. از ویژگی‌های این بازی‌ها هم جهان‌باز و  اکشن سوم‌شخص بودن  و داشتن بخش آنلاین ذکر شده است که احتمال ساخته شدن Dead Rising 4 را افزایش می‌دهد.

استودیو ونکوور همچنین متن زیر را در کنار این آگهی استخدام منتشر کرده است:

شاید با بازی Dead Rising آشنا باشید، حال کپ‌کام ونکوور، استودیو سازنده این بازی، به دنبال جذب نیرو برای بازی‌های بعدی خود است و در این راه با همکاری اپیک گیمز، از موتور آنریل انجین 4 استفاده خواهد کرد.

قسمت سوم Dead Rising توسط یک موتور انحصاری با نام فورج (Forge) ساخته شده بود. ولی بازی‌های بعدی با استفاده از موتور آنریل انجین 4 ساخته خواهند شد که جو نیکولس، رییس استودیو ونکوور، دلیل آن را به این شکل شرح می‌دهد:

ما برنامه‌های زیادی برای بازی‌های بعدی خود داریم و هدفمان این است که این آثار از هر لحاظی موفق باشند. موتور پیشین ما در زمان خود عملکرد خوبی داشت، ولی برای پروژه‌های جدید نیاز به موتور جدیدتری داریم که آنریل انجین 4 تمام امکانات مورد‌نیاز را از این لحاظ در اختیار ما قرار می‌دهد.

با استفاده از این موتور نه تنها جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای خلق خواهیم کرد، بلکه با اپیک گیمز هم همکاری می‌کنیم تا بیش‌ترین کارایی ممکن را از این موتور بازیسازی داشته باشیم. به‌علاوه آنریل انجین 4 و راحتی کار با آن باعث می‌شود تا تیم سازنده بازی مشکلات کم‌تری از بابت کار با موتور داشته باشند و در نتیجه تمرکز و زمان بیش‌تری روی ساخت بخش‌های دیگر بازی بگذارند.

نظر شما در مورد احتمال ساخته شدن بازی Dead Rising 4 چیست؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منابع: VG247 | SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده