نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

راه اندازی یک حساب مخصوص بازی توسط توییتر

شبکه اجتماعی توییتر، چند روز پیش و در تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی)، یک حساب رسمی مخصوص بازی با نام Twitter Gaming راه‌اندازی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۱۶، شبکه اجتماعی محبوب توییتر، یک حساب رسمی مخصوص بازی‌های رایانه‌ای راه‌اندازی کرد. این حساب رسمی که با نام Twitter Gaming شناخته می‌شود، اولین توییت خود را در تاریخ ذکر شده، منتشر کرد. اولین توییت Twitter Gaming، یک پیغام ساده «سلام» بود.

۵ روز بعد و در تاریخ ۱۳ ژانویه (۲۳ دی)، این حساب دومین توییت خود را منتشر کرد. توییت دوم Twitter Gaming، پیغامی بود با مضمون «بیایید با هم توییت کنیم!» که همراه با آن یک عکس متحرک از صفحه ابتدایی معروف بازی Space Invaders قرار داده شده بود که در زیر می‌توانید این عکس را مشاهده کنید:

Twitter Gaming

در توضیحات رسمی این حساب جدید، آمده که Twitter Gaming قرار است بهترین اخبار بازی‌ها، گیمر‌ها و e-Sports را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. در همین مدت کم، این حساب جدید بیش از ۱۸ هزار دنبال کننده دارد.

همچنین در هنگام انتشار این خبر، توییتر گیمینگ، ۴۶ حساب دیگر را دنبال می‌کند که در این میان حساب‌های رسمی بازی‌های هیلو، ماینکرافت، Assassin's Creed و Battlefield دیده می‌شود. نکته جالب درباره این حساب این است که Twitter Gaming، حساب‌های رسمی نینتندو و پلی‌استیشن را دنبال می‌کند اما هنوز حساب رسمی ایکس‌باکس را دنبال نمی‌کند.

رئیس این بخش جدید توییتر، رودریگو ولوسو است که در توییتر به عنوان مدیر بخش ارتباطات با کمپانی‌های بازی‌سازی فعالیت می‌کند. وی پیش از این به مدت دو سال همین سِمَت را در یوتیوب داشت.

یکی از وظایف ولوسو، کمک کردن به توییتر برای ساختن روابط و همکاری‌های جدید در جامعه بازی‌ها با سازندگان مستقل و شخصیت‌های معروف این صنعت و همچنین با برگزارکنندگان نمایشگاه‌هایی مانند E3 و PAX است.

از دیگر اقدامات این شبکه اجتماعی معروف در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، می‌توان به همکاری توییتر با مراسم جوایز بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد. یکی از این اقدامات، راه‌اندازی برنامه‌ای به نام «آینه توییتر»(Twitter Mirror) بود که در آن برنامه، عکس‌های سلفی این مراسم توییت می‌شد.

نظر شما درباره این سرویس جدید توییتر چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده